AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Hva er deres rutne etter sex? Her i huset brukes det ikke kondom og sæden går som regel inne i meg. Ikke at det i seg selv gir noen stor nytelse, men for helheten føles det absolutt best når vi kommer samtidig og han inne i meg. Vi passer på at hans boxer ligger i nærheten, og brukes og den lurer jeg under stumpen før han trekker seg ut. Jeg setter meg opp på boxeren og venter litt til det verste har rent ut. Når jeg har sittet på toppen, så renner alt ut på magen hans når jeg glir av. Noen ganger reiser jeg meg opp og hopper litt 🙂 På med trusa og tilbake i seng og sove. Skjønner ikke helt de som må dusje rett etter sex, for meg hadde det ødelagt litt. Har aldri hatt problem med infeksjon til tross for min litt enkle rutine. Anonymkode: 8a531...28b
Hr. Aktiv Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Jeg må ha med badehåndkle å legge under. Det går greit det altså. Første gangen undrer jo dama litt på hvorfor, men grunnen kommer til syne etter hvert. Etterpå må det faktisk dusjes. Ligger ikke i senga klissete eller med størknet sæd og masse andre kroppsvesker og sover jeg ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå