AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #1 Skrevet 12. januar 2020 Får de regelmessig mens hver mnd? Eller får de ingen mens? Anonymkode: ce605...022
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #2 Skrevet 12. januar 2020 Selvfølgelig kan de det, med mindre de har en medisinsk grunn til ikke å få mensen, som for eksempel at de er født uten eller har fått fjernet livmor. Anonymkode: cd6ea...5c9 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #3 Skrevet 12. januar 2020 Selvfølgelig. Slimhinnene i livmoren bygger seg jo opp selv om det feks ikke kommer et egg. Anonymkode: a5db4...aab
Chiyo Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Det spørs. Hvis man steriliserer seg, altså kutter egglederne, så får man normalt mensen til man er i overgangsalderen. Men altså... vi får mensen fordi kroppen kvitter seg med et ubefruktet egg. Hvis du ikke har egg, så antar jeg at man ikke får mensen, men jeg ville ikke tatt meg på ordet. Plutselig får jeg kjeft at noen for å ha sagt feil.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Når man steriliserer seg blir egglederne kuttet slik at egget ikke kommer frem til livmoren. Man har fremdeles både eggløsning og mensen Anonymkode: 10185...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå