Gå til innhold

Flere runder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er par i slutten av 30, starten av 40 årene. Mannen snakker ofte om han ønsker en runde til etter han har kommet, men når han kommer mister han denne lysten og det blir ingenting ut av det. 

Hvilke erfaringer har dere og hvordan gjør dere det ved flere runder? 

Anonymkode: 9ce33...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er i samme alder. Hører mannen snakker om at han «har lyst på» flere runder her også, men etter han har kommet blir det med den. Vi prøver derfor å gjøre mest mulig før han kommer. Gjerne kommer jeg 3-10 ganger før vi til slutt kan komme sammen. Da er vi begge mette til kveld eller dagen etter eller noe.

Anonymkode: 0a553...340

• Liker 1
Skrevet

Av og til er ikke det noe problem mens andre ganger går det ikke. Avhenger litt på dagsformen. Det finner man ut etter hvert. Da jeg er av den litt kosete typen så får man god tid til å lade opp mellom hver gang hvis jeg lar meg komme. Vet ikke om jeg er uvanlig da damer reagerer på at jeg klarer å holde så lenge. 

Skrevet

Han jeg holder på med klarer alltid flere runder, men må gjerne ha litt pause mellom. I løpet av en dag kan han fint komme 5 ganger. Vi har ekstremt god seksuell kjemi, og tenner utrolig mye på hverandre. Han er i slutten av 20- årene. 

• Liker 1
Skrevet

Så det finnes damer som vil flere runder? Typisk meg at kona ikke er en sånn. Vi har det godt vi, for all del, men når hun har kommet så er det slutt. Kjedelig. 

Anonymkode: f3a64...703

Skrevet

Er det ikke bare ligge kose litt etterpå og så kommer vel tenningen tilbake? 

• Liker 1
Skrevet

Hos er det stort sett hun som aldri får nok og rekorden er vel 4 runder etter hverandre til jeg kommer. Da har hun kommet veldig mange ganger flere. 

Anonymkode: 389fe...d13

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Vi er par i slutten av 30, starten av 40 årene. Mannen snakker ofte om han ønsker en runde til etter han har kommet, men når han kommer mister han denne lysten og det blir ingenting ut av det. 

Hvilke erfaringer har dere og hvordan gjør dere det ved flere runder? 

Det hender jeg tenker det samme, at i kveld skal jeg kjøre på med runde 2, også er jeg fornøyd etter runde 1 og glemmer hele greia..

Jeg tror det med ekstra runder ofte henger sammen med at man er nyforelska og ikke kan få nok av hverandre. Nå som vi har vært sammen lenge nok til å snakke om hvem av oss som skal øvelseskjøre sammen med poden så har man på en måte fått tid til å ta toppen av det værste lyst-overskuddet.. ;)

Skrevet

Jeg husker jeg også fantaserte om runde nr 2, eller at hun skulle suge meg etter utløsning,  men det endte bestandig med at vi lå der, helt ferdige.  Ganske vanlig at mannen blir helt avtent etter utløsning. 

Anonymkode: 8a35d...c98

Skrevet

I et rekordforsøk kom jeg 4 ganger på samme reisning, den siste 5. kom det ingenting ut. Men i den tiden trente jeg mye på knipeøvelser, god fysisk trent, slank og var nøye med kostholdet... Et slit i lengden uten noen spesiell bedre nytelse. Nå foretrekker jeg heller sex flere ganger om dagen, men gjerne en dag eller to med pause. Orgasmen blir bedre av det, og den blir sterkere jo eldre jeg blir. Jeg er en mann på 48 år og føler meg i fysisk form som da jeg var 30 år.

De kvinner som må tilfredstilles hele dagen blir fort slitsomt i lengden, så fremt de bare forlanger kuk😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...