Gå til innhold

Sexlyst i tidlig 20-årene vs tidlig 30-årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lest at kvinner er på topp i 30- og 40-årene, men føler virkelig ikke at det stemmer for meg. Var ganske kåt i tidlig 20-årene (og før det også så klart..) og nå er jeg nesten aldri det. Føler sexen stort sett er pliktsex, og må nesten tvinge meg selv til å onanere. I tidlig 20-årene MÅTTE det bare gjøres fordi jeg var kåt. Skjønner ikke helt hva som er galt. Føler det virkelig bare har dabba av etterhvert som årene har gått. Jeg tror ikke det er noe galt med hormonene mine for har tatt en del blodprøver siden jeg og sambo har prøvd å bli gravide. Nå er jeg gravid og begynner å tenke på om jeg noengang får no spenstig sexliv igjen, hehe. Trenger ikke gjøre rare ting, men skulle gjerne klart å bare bli kåt av nærmest ingenting som før. Er det noen som føler det sånn? Kanskje er det fordi man har mer ansvar, jobb og sånn sett stress i livet enn før?://

Anonymkode: 1834b...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i tidlig 20-årene og sexlysten er totalt borte. Spekulerer om det er på grunn av p-piller i og med jeg har ikke hatt problemer med å bli opphisset i tenårene. Er nok individuelt. Stress, hormonelle (bl.a p-piller og div medisiner), psykologiske faktorer spiller inn. Har du fast sexpartner? Har ikke orket å onanere når jeg var singel, men lysten er mer der nå som jeg har en flott kjæreste. Til tross man har ellers ikke lyst, men lysten kom når jeg møtte en jeg begjærer :) 

Anonymkode: 1c09c...2ec

Skrevet

Jeg føler det samme. Tenkt det kanskje er pga prevensjonen jeg går på, men ser det mye mer sannsynlig at stress er årsak. 
vet ikke hva man kan gjøre,... stresse ned? 😅 ikke så lett å gjøre da 😂

Anonymkode: de0cc...34a

Skrevet

Barn, stress og jobb påvirker.  Men min erfaring er at menn over 35 er mye latere i senga og holder kortere ut. Dårlig sex avler dårlig tenning. Finn deg en deilig mann som jobber og lenger innsats i multiorgasmene dine så skal du se du blir yr igjen! 

Anonymkode: c6e79...bb7

• Liker 1
Skrevet

Er tidlig i 30 åra nå, vil vel egentlig si jeg er likens(men jeg har ikke barn da), men jeg har mer sex nå enn i 20-åra, og jeg tror det bare er fordi jeg har enkel tilgang på det. Mannen min(35) er litt spesiell, han får en boner bare jeg klemmer ham, så han må liksom ikke "sveives i gang for hånd" :fnise: 

Anonymkode: 7499f...b4b

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barn, stress og jobb påvirker.  Men min erfaring er at menn over 35 er mye latere i senga og holder kortere ut. Dårlig sex avler dårlig tenning. Finn deg en deilig mann som jobber og lenger innsats i multiorgasmene dine så skal du se du blir yr igjen! 

Anonymkode: c6e79...bb7

Må tillegge at damer også blir gørr kjedelige etter fyllte 30. Som man reder ligger man er det noe som heter.

Skrevet

Jeg har større sexlyst nå i 30-årene enn jeg hadde i 20-årene. Grunnen til dette er nok sammensatt, men jeg har større selvtillit nå, og færre komplekser som sperrer for utfoldelsen min, for å si det sånn. Jeg er mer spennende nå, enn jeg var da,  både som menneske, og seksuelt. Jeg er tryggere i meg selv, og vet bedre hva jeg liker. 

Anonymkode: e5a3f...cec

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror grunnen til dette utsagnet med at kvinners lyst øker med alderen, er at mange kvinner først blir trygge og komfortable nok i egen kropp til å slippe seg løs og virkelig kjenne på lystene i 30- og 40-årene. Jeg hadde null problem med å slippe meg løs og nyte i 20-årene, så min lyst kommer nok aldri igjen til å nå det nivået den var på da, jeg kunne gjerne hatt sex mange ganger om dagen tidlig i 20-årene. Nå, tidlig i 30-årene, har jeg fortsatt lyst noen ganger i uka, så jeg vil påstå jeg har bra med lyst fortsatt. Har vært med samme mann de siste 11 årene. 

Anonymkode: 1a02c...245

Skrevet

Min sexlyst dabbet av i slutten av 30 årene. 

Anonymkode: d1511...156

Skrevet

Min lyst er helt lik, men hva jeg gidder avhenger jo av mannen.

Tror mange lurer seg selv der.

Du har ikke lav sexlyst, du er bare lei gubben 😛

Anonymkode: 607c9...972

• Liker 1
Skrevet

Er lei av gubben, så min sexlyst = 0.

Anonymkode: 70187...44c

Skrevet

Det har dabbet litt av her, men ikke mye. Akkurat fylt 40.

Anonymkode: d8da9...701

Skrevet

Sexlysten går nedover jo eldre man blir, for både menn og kvinner. Bortsett fra på KG, her blir damer mer og mer kåte når de blir eldre. Og om de ikke gjør det så er det fordi mannen ikke er bra nok.

😂

Anonymkode: 8070c...90e

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Sexlysten går nedover jo eldre man blir, for både menn og kvinner. Bortsett fra på KG, her blir damer mer og mer kåte når de blir eldre. Og om de ikke gjør det så er det fordi mannen ikke er bra nok.

😂

Sikkert lavere som 50 åring, men 40?

Alle er vel enig i at det dempes som eldre, men på KG er liksom eldre fra du er 28 skulle en tru.

Nå har jeg som kvinne aldri prøvd noe eldre enn meg da, men de virket jo like ivrig.

Anonymkode: 607c9...972

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😂

Du generaliserer jo over en lav sko, og har tydeligvis ikke så mye peiling på hva du snakker om angående sexlyst og alder. Men greit å få spydd ut litt bitterhet over kvinner. Noen lar jo ikke en eneste anledning gå fra seg. 

Det er et velkjent fenomen at kvinner (jevnt over) får høyere sexlyst i slutten av 30-åra og i ganske mange år framover. Det er jo derfor voksne kvinner er seksuelt kompatible med unge menn - de er omtrent på samme nivå når det gjelder lyst. Nå kan det hende at dette har endret seg noe, etter som mange venter til de er langt over 30 før de får barn. 

Selv var jeg ekstremt kåt i ungdommen, så dabbet det dramatisk av tidlig i 20-åra, for så å blomstre opp igjen i midten av 30-åra. Og det har enda ikke roet seg. Nå er jeg 52. (K)

Anonymkode: 034a6...d22

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har større sexlyst nå i 30-årene enn jeg hadde i 20-årene. Grunnen til dette er nok sammensatt, men jeg har større selvtillit nå, og færre komplekser som sperrer for utfoldelsen min, for å si det sånn. Jeg er mer spennende nå, enn jeg var da,  både som menneske, og seksuelt. Jeg er tryggere i meg selv, og vet bedre hva jeg liker. 

Slik er det for meg også. Ikke før nå har jeg hatt så stor lyst at jeg må snike meg vekk for å onanere når han er ute med barna fordi vi uansett ikke kan ha sex der og da pga barna. Slik har det aldri vært før. 

For meg handler det mye om selvtillit, det å slippe seg løs og det at jeg har funnet ut hva som tenner meg. Nå fantaserer jeg mye, noe som virker inn på lysten generelt og sexen spesielt. På grunn av dette har sexen blitt mye bedre hvor jeg i 20-årene knappt hadde orgamser til at jeg nå har serieorgasmer, noe som selvsagt øker lysten Heldigvis henger mannen med i svingene, og gidder å bruke tid på min nytelse. Jeg er nok litt krevende i senga, men han får en kinky kone som lett flasher seg og onanerer foran ham på terrassen på høylys dag (ingen ser oss). Vi er begge enige om at tredveårene er langt bedre enn tyveårene

Anonymkode: 27f43...21b

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er noe i det du sier her. Jeg tror det gjelder for mange!

Anonymkode: ce8d6...a8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...