Gjest bare en gjest Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Min sønn på 11 år var på kirkebesøk med klassen sin tidligere denne uken. Hun som skulle vise de rundt hadde midt under omvisningen gått bort til min sønn og bedt han forlate kirkerommet, han måtte vente utenforr med en lærer mens de andre var inne. Jeg ringte skolen og ba om et møte med lærerne, de kunne fortelle at min sønn hadde nektet å ta av seg lua inne i Kirken og at han hadde bannet, men bare litt, han hadde vel løpt og ropt litt også men det kan da ikke være så farlig, han er jo en sånn snill og vilter gutt. Har lysst til å ringe kirka og kjefte på den omviseren. Er så sint nå :evil: :evil: barnehatere. mor
Klips Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Dette er et tulleinnlegg, kanskje? Unger som ikke oppfører seg som de får beskjed om blir sendt ut... det høres svært rimelig ut i mine ører.
Litt Lost Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Hadde bannet, men bare litt? Ja, du har nok rett, gutten din er nok bare snill og søt + litt vilter.
Litt Lost Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Og seriøst: å vente utenfor med lærer er da ingen fæl straff i det hele tatt. Han ble rett og slett bare tatt ut av en situasjon hvor han ikke kunne oppføre seg som man krevde av en 11 åring. Ikke noe å klage på det vel.
Gjest TomKrus Skrevet 3. juni 2005 #5 Skrevet 3. juni 2005 Selv fikk jeg kjeft av presten og melding med meg hjem for å synge falsk og starte en bølge under en gudstjeneste. Læreren min og min mor smålo litt av det hele. Teite regler er til for å brytes av barn, men straffen som følger må man ta.
Armonia Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 starte en bølge under en gudstjeneste. ser det for meg
ashera Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Tulleinnlegg. Noen må være inspirert av "tråder vi husker"-tråden...
Gjest Madeline Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Klarer ikke 11 åringen å følge reglene får han jammen ta straffen for det. Høres ut som det var en helt riktig avgjørelse å be ungen om å gå ut av kirken. Han hadde til og med en lærer som sto sammen med han der.
Marissa Skrevet 4. juni 2005 #9 Skrevet 4. juni 2005 Det høres helt rimelig ut at er barn blir tatt vekk fra en situasjon der det ødelegger for andre. Ville du syns han var søt og vilter hvis det ikke var ditt barn, eller ville han da vært et bøllefrø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå