AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Hei. Vi ba om hjelp fra BV, vi er et ungt foreldrepar (18 og 19 år) uten å utdype noe så visste vi fra dag en at vi kom til å trenge hjelp. Tulla vår er 4 mnd og vi har siden eg gikk gravid hadd godd samarbeid med BV å vår kontaktperson er ei eldre dame på 50+ hyggelig å alt dette, men nå legger hu meg og typen til på Facebook og eg blir bekymret. Er ikke dette rart? Er det lov? Eg blir jo redd her. Anonymkode: 2562c...5fd 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 11. januar 2020 Veldig uproft. Ville svart med at du ønsker å beholde en profesjonell relasjon til henne, ikke en privat relasjon. Anonymkode: b9e75...311 64
Gjest Chroma Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Veldig spesielt. Bare slett forespørselen.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Takl for svar eg synes og at det var veldig spesielt. Anonymkode: 2562c...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Sikkert bare for å følge med på livet deres på sosiale medier. Ikke godta som venn. Anonymkode: bfbe8...2c3 13
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Jeg hadde sett på det som positivt. Har også et samarbeid med barnevernet, hadde noen av dem jeg jobber med lagt meg til på sosial media, hadde jeg blitt glad. Disse menneskene vet så mye om meg fra før av, og jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med dem som privatpersoner, ikke bare barnevernspedagoger. I mine øyne hadde det gjort tilitten min større til dem, om jeg hadde visst litt mere om dem, de prater jo aldri om seg selv. Dessuten, tror jeg at de også hadde blitt emda bedre kjent med meg noe jeg ser på som positivt. Anonymkode: 1984a...387 9
Sjokoladefruen Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Er det ikke bare fint? Hun vil bli kjent med deg og gubben da. Ser ikke noe galt. 2
Sjokoladefruen Skrevet 11. januar 2020 #8 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sett på det som positivt. Har også et samarbeid med barnevernet, hadde noen av dem jeg jobber med lagt meg til på sosial media, hadde jeg blitt glad. Disse menneskene vet så mye om meg fra før av, og jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med dem som privatpersoner, ikke bare barnevernspedagoger. I mine øyne hadde det gjort tilitten min større til dem, om jeg hadde visst litt mere om dem, de prater jo aldri om seg selv. Dessuten, tror jeg at de også hadde blitt emda bedre kjent med meg noe jeg ser på som positivt. Anonymkode: 1984a...387 👏🏻👏🏻👏🏻
Sjokoladefruen Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig uproft. Ville svart med at du ønsker å beholde en profesjonell relasjon til henne, ikke en privat relasjon. Anonymkode: b9e75...311 Hvorfor er det "uproft" mener du? At hun vil bli kjent med menneskene hun jobber med? Fler bør bli som henne. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #10 Skrevet 11. januar 2020 4 minutter siden, Sjokoladefruen skrev: Er det ikke bare fint? Hun vil bli kjent med deg og gubben da. Ser ikke noe galt. Hun kjenner oss uten å ha oss på Facebook Anonymkode: 2562c...5fd 15
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sett på det som positivt. Har også et samarbeid med barnevernet, hadde noen av dem jeg jobber med lagt meg til på sosial media, hadde jeg blitt glad. Disse menneskene vet så mye om meg fra før av, og jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med dem som privatpersoner, ikke bare barnevernspedagoger. I mine øyne hadde det gjort tilitten min større til dem, om jeg hadde visst litt mere om dem, de prater jo aldri om seg selv. Dessuten, tror jeg at de også hadde blitt emda bedre kjent med meg noe jeg ser på som positivt. Anonymkode: 1984a...387 Du tror ikke de har en egen profil Facebookprofil for akkurat dette? Jeg har ikke noe med bv å gjøre, men jeg har min egen private fb-konto og jobbkonto som jeg bruker til jobbkontakter og forbindelser. Der deler jeg av mine private interesser, men ingenting om familie. Jeg vil tro dette er ganske vanlig. Anonymkode: ba02f...d57 2
Diablito Skrevet 11. januar 2020 #12 Skrevet 11. januar 2020 Det er vel jobben hennes å følge opp dere? Relasjoner på FB kan du kategorisere, og styre hva de kan se og ikke. Og er du redd for at det er noe de ikke bør se, så bør du vurdere hva du publiserer på SM...seriøst. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #13 Skrevet 11. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sett på det som positivt. Har også et samarbeid med barnevernet, hadde noen av dem jeg jobber med lagt meg til på sosial media, hadde jeg blitt glad. Disse menneskene vet så mye om meg fra før av, og jeg kunne godt tenke meg å bli bedre kjent med dem som privatpersoner, ikke bare barnevernspedagoger. I mine øyne hadde det gjort tilitten min større til dem, om jeg hadde visst litt mere om dem, de prater jo aldri om seg selv. Dessuten, tror jeg at de også hadde blitt emda bedre kjent med meg noe jeg ser på som positivt. Anonymkode: 1984a...387 Men det syns ikke eg kanskje noen gjør det, men for meg og typen blir det bare rart og feil. Anonymkode: 2562c...5fd 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #14 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, Diablito skrev: Det er vel jobben hennes å følge opp dere? Relasjoner på FB kan du kategorisere, og styre hva de kan se og ikke. Og er du redd for at det er noe de ikke bør se, så bør du vurdere hva du publiserer på SM...seriøst. Hun følger oss opp ja men trenger ikke Facebook til det. Deler bilder av tulla og sont. Anonymkode: 2562c...5fd 3
Diablito Skrevet 11. januar 2020 #15 Skrevet 11. januar 2020 Det går an å spørre dama hvorfor hun gjør det også. Hun kan nok svare bedre enn KG. Tenk på det Så for du vurdere svaret, og si ja eller nei basert på det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #16 Skrevet 11. januar 2020 Ta kontakt med lederen hennes og spør om dette er vanlig praksis på kontoret. Anonymkode: f571d...0c8 28
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 hva med å bare ignorere? høres jo ut som du tror Facebook er en viktig ting her i verden. Anonymkode: 1117e...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 pass på hva du deler med A4-værnet, Har du f.eks. et bilde der du holder ungen i luften kan de finne på å ta ifra deg barnet på grunn av for lave oksygenverdier oppi høyden Anonymkode: 1117e...3ef
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 Det er i grunn brudd på taushetsplikten. Helsepersonell skal f.eks. Ikke hilse om du ikke hilser først, og om hun legger dere til på fb, så viser hun at dere har en relasjon, og det er ikke greit. Anonymkode: 6d5fe...212 28
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 Dette er ikke vanlig praksis det er helt sikkert. Det er så uproft som det kan få blitt. Vi som jobber i barnevernet får nå og da venneforespørsel fra foreldre vi jobber med. Det har jeg opplevd flere ganger men forklarer da hvorfor jeg ikke legger dem til. Anonymkode: d06ee...1f4 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå