AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Hva gjør du på jobb som ikke har direkte med ungene å gjøre? (rydd, vask osv ) Anonymkode: 95222...e43
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Dette lurer jeg også på, vurderer å søke om assistentjobb i barnehage. Anonymkode: 63ebb...c3c
Wera1 Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Bretter smikker, kluter, håndklær. Setter på vask av og til. Vasker traller med fat/kopper/bestikk etc etter måltid noen ganger. Dekker på bord/rydder av bord. Koster under gulv etter hvert måltid. Skjærer frukt. Lager mat av og til (har kokk til måltid, men lager noen ganger feks vafler, grøt osv utenom). Rengjør bord, kjøleskap og benker. Personalmøter. Avdelingsmøter. Måkker snø. Disse tingene rulleres selvfølgelig på av oss inne på avdelingen, så gjør ikke alt dette hver dag, men her og der. Har sikkert glemt mye også.
Morgenrøden Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Er ped.leder, så planlegging av aktiviteter og opplegg på avdelingen (det har jeg jo plantid til), i tillegg til alle praktiske oppgaver som matlaging, rydde ut og inn av oppvaskmaskinen, på- og avdekking av bord, vaske bord, stoler og andre møbler på avdelingen, feie gulv etter måltidene, rydde garderobe og barnas bad, møter (avd.møte, ped.ledermøte, møter med andre instanser), rydding av fellesarealene til personalet (pauserom/bad, går på rundgang mellom avdelingene). Mange av oppgavene relatert til måltidene gjøres sammen med barna. Det er jo både lærerikt og morsomt for barna, men allikevel hadde vi brukt tiden på andre ting hvis det var mulig.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #5 Skrevet 12. januar 2020 Fagarbeider her! Jeg dekker på bordet, vasker opp, lager mat, rydder, vasker bord/koster, er med på møter på avdelingen, vasker smekker o.l og sikkert mye mer jeg har glemt i farta. Som fagarbeider eller assistent er man mye sammen med barna, noe jeg trives godt med. Anonymkode: b13e5...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå