Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet på thehairstyler.com i noen dager nå og prøvd forskjellige hårstiler og kommet fram til 3 favoritter men vet ikke hvilken av de jeg burde velge. Heller ikke fargen er jeg sikker på.

Så jeg trenger deres hjelp. :D

Hvilken burde jeg velge og i hvilken farge?

Liker du ingen av de trenger du ikke svare for det hjelper meg ingenting. :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Aner jo ikke hvordan du er på håret pr idag, men jeg synes nr 1 og 3 var finest. Nr 1 er jo litt sånn som alle går i dag ( skrå lugg og oppklipte lengder). Så jeg ville gått for nr 3 i en litt blond/karamell nyanse. Nr 2 ga meg ingenting.

Skrevet

Jeg syns nr 1 (uansett farge) eller nr 3 - helt blond.

Gjest manic
Skrevet

Jeg ville gått for nr. 1 jeg også :)

Skrevet

Eg klarer rett og slett ikkje å bestemme meg. Syns alle tre var veldig fine.

Må tenke litt på det!!

:klø:

I`ll be back!!

Skrevet

Enten hårstil nr. 1 eller 3. Med nr 1 ble du litt mer som alle ander, men den var fin på deg. Jeg personlig hadde gått for nr. 3.

Gjest gjest1
Skrevet

Nr 1!

Nr. 3 gir meg 90-talls vibber. Ikke av den gode sorten..

Gjest gjesta
Skrevet

hmmm... nr en eller nr 3....

om du tar nr.1 so kan det no ofte sjå ut som du kun han langt hår og ikkje "sveis" om håret ikkje e styla.....

men kjempestilig om du laga det til!

det korte syns eg faktisk va fint og...

ka stil du har ellers da? det har jo litt å seie...

Skrevet

Jeg synes faktisk du var finest med den midterste i blond.

Den første frisyren er veldig vanlig, litt passe'.

Den var grei nok til deg, men ikke noe mer..

Den andre er den som kommer til å bli mer og mer hot fremover. Det romantiske, lett bølgete. Og du kledde den veldig godt. Ble søt og attraktiv med den.

Den tredje blir litt "voksnere" og hardere. En "tøff" dame tenker jeg. Grei nok til deg, men du ble ikke like attraktiv med denne. Mer tøff.

Men hvilken likte du best selv da? *nysgjerrig* :)

Skrevet

Tusen takk for alle svarene! :D

Håret mitt nå er brunt og henger rett ned. Uten noe slags stil eller form. Gørrkjedelig.

Rakel, jeg vet faktisk ikke. Jeg liker den siste veldig godt for jeg har aldri hatt det så kort før. Mitt hår har alltid vært mørkt og langt. Jeg vil ha en stor forandring så da likte jeg den ganske mye men er litt enig i det du sier at det blir litt mer "tøff" dame.

Blir mer og mer usikker. :tunge1:

Skrevet

Nr 1, med striper i mange forskjellige nyanser (men mørk "hovedfarge"). Hvis det er så oppklipt om det ser ut på bildet blir det fint selv når du ikke styler det tror jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Øy jeg misforsto tror jeg, mente bilde nummer tre, altså første på andre linje! Baha!

Gjest Daniella_
Skrevet

Syns du kledde 'Lightest blonde' eller 'Light blonde' best jeg.

Du blir rødere i ansiktet ditt med noen av de mørkere fargene. :)

Søt du er forresten.

Gjest Daniella_
Skrevet

På hvilken side fikk du satt på disse frisyrene og hårfargene forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...