AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Var på et jobbintervju nå på fredag for en deltidsstilling. Vi hadde god kjemi og alt gikk bra følte jeg. Vi lo mye og alt føltes naturlig. I tilegg til at jeg svarte på det de spurtet om godt for eg var forbredt. Nå vet jeg at det er vanseklig å si og det spørs på andre kandidater osv. Men hun avdelingslederen sa noe som fanget min oppmerksomhet. Om at det var interessant med noe jeg nevnet som jeg hadde erfaring med, hun sa at de trenger noen som kan det i den avdelingen, hun sa at hu vil koble meg 10 % der og spurtet om det var ok for meg å ha sånn 2 stillinger! Kan dette bety at de synes at jeg er den riktige kanditaten? Anonymkode: 94239...6a9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 Hun spurte nok bare for å ha det i bakhodet sånn at hun vet hva hun har å velge mellom. Om du er den riktige kandidaten vet jo ikke engang arbeidsgiveren før hun er ferdig med intervjuene. Kan være at noen har enda mer erfaring enn deg, eller er mer «riktig» for henne på andre måter. Ingen vits å spekulere i dette før du eventuelt blir tilbudt jobben. Anonymkode: 91b87...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå