AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Kjøpte en rammemadrass nylig og etter det har det luktet sterkt "tre" i hele leiligheten og det virker som lukten kommer fra sengen, noen dager veldig sterkt andre ganger bare sterkt, å lufte ut nytter ikke lukten kommer tilbake med en gang, er dette normalt, har noe gått galt med luktesansen min plutselig, går tre-lukt over av seg selv etterhvert ? Forrige seng var av samme tre-materialer, uten noen slik lukt. Prøvde å google men det kommer bare opp folk som mener at nye madrasser lukter, men madrassen lukter ikke noe tror jeg det er tre-lukten fra rammen som er så intens. Rammen er av Massiv furu, Massiv gran, Kryssfinér Noen erfaringer eller innspill? Virker som nesten alle senger har rammer av tre så kanskje jeg bare må forsøke en ny seng, av tre, og håpe det var noe spesielt sterktluktende treverk i akkurat min seng (??) Ønsker helst en seng som ikke krever montering Anonymkode: a9aef...894
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Kjøpte rammemadrass fra ikea sist sommer, og den lukter litt fremdeles, men jeg liker lukten. Lukten på soverommet ble bedre😊 Anonymkode: 7c2f3...320
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: lukter litt fremdeles, men jeg liker lukten. Lukten på soverommet ble bedre😊 Anonymkode: 7c2f3...320 Hva lukter den/det da? Jeg har bare 1 rom så så fort jeg går inn døra til leiligheten lukter det sagbruk, venner meg til lukten etter noen minutter etter å ha kommet inn utenfra, men fortsatt irriterende... Anonymkode: a9aef...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå