Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det er vått, løsner jeg flokene med fingrene. Da får jeg flotte krøller når håret tørker. Men hva skal jeg gjøre neste dag? Ikke gre det? Hvis jeg grer tørt hår, blir det brusete. Menjeg kan ikke vaske håret hver dag heller! Og jeg kan ikke gå ut uten å gre meg de dagene jeg ikke vasker håret? Hjelp...

Anonymkode: 7bbe3...ae9

Skrevet

Ikke gre krøllete hår nei - aldri!

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør håret vått uten å vaske det. 

Anonymkode: 1cf75...99a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Teatrica skrev:

Ikke gre krøllete hår nei - aldri!

Men hva skal man gjøre de dagene man ikke vasker håret? Gå på jobb med ugredd rotete hår??

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skal man gjøre de dagene man ikke vasker håret? Gå på jobb med ugredd rotete hår??

Hårprodukter?? Saltvannsspray eller olje i håret, bruk fingrene igjen...Håret må jo ordnes.

Skrevet

Jeg bruker bare litt krem iblandet vann for å forme det litt, så er jeg klar for dagen 😝 alternativt noen hårnåler en stund hvis det er veldig ille 😊 elsker krøllene mine 😝

• Liker 1
Skrevet

Jeg børster aldri håret. Første dag med nyvasket hår har jeg det løst, samler krøllene med ett skum og en krem beregnet for krøller. Dagen etter fukter jeg det litt med våte hender for å reaktivere produktene, og tilfører evt. litt mer. Så setter jeg det opp på en eller annen måte, med klemmer, strikk eller bruker hårbøyle. 

Anonymkode: 2f6c7...9a0

Skrevet

Jeg grer håret når det er vått og nyvasket også klemmer jeg det oppover. Den dagen det er nyvasket så har jeg det som regel løst eller ev en klemme/spenne i lite hestehale. Dagen etter så ser jeg det an, noen ganger kan jeg fortsatt ha det løst eller i liten hestehale, andre ganger så lager jeg hestehale, setter det opp med strikk i verste fall flette det. Men, jeg grer det aldri når det er tørt. Jeg bruker heller ikke noen produkter i det, har ikke funnet noe som gjør håret mitt finere. 

Anonymkode: 85e07...9fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...