Gå til innhold

jeg tror Gud var et romvesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror at Gud var et romvesen som plantet Jesus i Maria (og i andre kvinner plantet han andre barn sån at de skulle få alien blod arv, men at det ikke kom fram i bibelen), for å redde aliensene å overleve sin art fra en døende mars planet. og at englene de såg når jesus var født, egentlig var alien hologrammer. mennesker fra jorda hadde rhesus minus og gud hadde rhesus pluss og at korsets hemmelighet om at jesus er den loddrette pinne og mennesket er den vannrette og at den loddrette gjør minus til pluss og gi evig liv. jeg tror disse aliensene hadde gjennopplivingskraft, fordi det er ikke fysisk mulig for et menneske untat Jesus, å stå opp fra de døde av seg selv, og fyke opp i himmelen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud er en fantasi figur så du kan tror Gud er nøyaktig hva du vil.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Gud er en fantasi figur så du kan tror Gud er nøyaktig hva du vil.

ja det er bra.

Skrevet

Feil

Anonymkode: 3fcfe...a5d

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil

Anonymkode: 3fcfe...a5d

ikke nødvendigvis feil. det er bare en tro som jeg har.

Endret av Pinnedyr
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Pinnedyr skrev:

ikke nødvendigvis feil. det er bare en tro som jeg har.

Det er ikke nødvendigvis så far off, og du er ikke den eneste som har spekulert i dette. Flere teoretikere verden over har sagt/skrevet noe tilsvarende. Uten at de kommer fra mars for så vidt (Det er sannsynliggjort at det trolig ikke har eksistert intelligent liv/en sivilisasjon på mars). 

Anonymkode: 0a842...d73

• Liker 2
Skrevet

Dette har jeg hørt før. Ikke på Internett eller konspirasjonsvideoer, men fra folk. Det er en arti teori :)

Anonymkode: 73a34...20b

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg hørt før. Ikke på Internett eller konspirasjonsvideoer, men fra folk. Det er en arti teori :)

Anonymkode: 73a34...20b

Det er en ganske vanlig tro blant de som tror på Ancient astronauts når det kommer til mytologiske guder fra f.eks Egypt og Mesopotamia.

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendigvis så far off, og du er ikke den eneste som har spekulert i dette. Flere teoretikere verden over har sagt/skrevet noe tilsvarende. Uten at de kommer fra mars for så vidt (Det er sannsynliggjort at det trolig ikke har eksistert intelligent liv/en sivilisasjon på mars). 

de har funnet en my planet som det kan være liv på i NASA. men det kan jo være at mars hadde atmosfære og svært inteligent liv forut vår teknologi i den tida for 2020 år siden men at mars ble ubeboelig en stund etter dette.

Skrevet
3 minutter siden, Pinnedyr skrev:

de har funnet en my planet som det kan være liv på i NASA. men det kan jo være at mars hadde atmosfære og svært inteligent liv forut vår teknologi i den tida for 2020 år siden men at mars ble ubeboelig en stund etter dette.

Ja, man vet aldri når det kommer til planeter som ligger langt utenfor vårt eget solsystem. Selv i dag er det vanskelig å se for seg en fremdriftsmetode som er bra nok til å reise mellom solsystemer, men man kan ikke se bort fra at en sivilisasjon som kanskje har hatt flere millioner år på å utvikle seg kan ha knekt koden. Vår egen sivilisasjon er jo bare tusentalls år gammel, og det meste av romteknologi ble basert på ting som ble utviklet fra andre verdenskrig og til i dag, altså ca 80 år. Det er ikke lenge.

Derimot er det nok sannsynliggjort at det neppe har eksistert en avansert sivilisasjon på mars. En sterk teori går ut på at det trolig var atmosfære og sannsynligvis, vann, elver og kanskje oksygen, og muligens primitivt liv. Men mars mistet sin atmosfære relativt tidlig og "rakk" ikke å være vert for avansert liv. Og selv om det hadde vært en milliard år siden og vanskelig å finne spor, så hadde man funnet noe. Alt fra forsteinede fossiler, til elementer av metallegeringer som ikke er naturlig for mars osv. Og sannsynligvis en form for kunstige satellitter i bane rundt mars. Men man har ikke funnet noe av dette. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man vet aldri når det kommer til planeter som ligger langt utenfor vårt eget solsystem. Selv i dag er det vanskelig å se for seg en fremdriftsmetode som er bra nok til å reise mellom solsystemer, men man kan ikke se bort fra at en sivilisasjon som kanskje har hatt flere millioner år på å utvikle seg kan ha knekt koden. Vår egen sivilisasjon er jo bare tusentalls år gammel, og det meste av romteknologi ble basert på ting som ble utviklet fra andre verdenskrig og til i dag, altså ca 80 år. Det er ikke lenge.

Derimot er det nok sannsynliggjort at det neppe har eksistert en avansert sivilisasjon på mars. En sterk teori går ut på at det trolig var atmosfære og sannsynligvis, vann, elver og kanskje oksygen, og muligens primitivt liv. Men mars mistet sin atmosfære relativt tidlig og "rakk" ikke å være vert for avansert liv. Og selv om det hadde vært en milliard år siden og vanskelig å finne spor, så hadde man funnet noe. Alt fra forsteinede fossiler, til elementer av metallegeringer som ikke er naturlig for mars osv. Og sannsynligvis en form for kunstige satellitter i bane rundt mars. Men man har ikke funnet noe av dette. 

ok men jeg tror at gud var et romvesen fra en annen planet vertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...