Gjest Mariana Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har lenge prøvd å selge diverse ting, (gitar, klær, pult, og noen andre ting), på Finn.no, qxl, og zett, men har ikke fått noe "napp". Har dere jenter innpå her noen forslag til hvor jeg kan prøve?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Har du med bilde? Tror det hjelper. Kjøper som oftes kun ting der det er bilde. Ellers vet jeg ikke flere plasser.
Gjest Mariana Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Har med bilde, og det jeg prøver å selge er så og si ikke brukt, så jeg har kanskje hatt uflaks. Håper noen andre her inne vet om noen andre steder
Smørblomsten Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Jeg bruker kun www.finn.no og har aldri hatt problemer med å selge noe. Senest idag solgte jeg digitalt kamera der, la ut annonsen igår kveld og 5-6 har ringt idag, og det er allerede solgt. Men har funnet ut at man ikke må ta for høy pris, da ender bare annonsen lenger og lenger bak på sidene og sjansen for å få solgt svinner hen... Så hvis du vil bli kvitt noe, så sett gjerne en LITT lavere pris enn du egentlig ønsker (det gjorde jeg med kameraet), og vips: du har interessenter ...og forresten; tror dessverre det er lettere for folk som bor i Oslo...Det påstår ihvertfall min mor som bor på bygda og aldri får solgt noe via internett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå