AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Kjæresten min blir aldri med på ting. Han er veldig sånn at han skal ha skikkelig lyst til å gjøre noe for å gjøre det, hvis ikke så gidder han ikke. Han har ikke møtt noen av vennene mine nesten, fordi han heller vil game, trene, eller slappe av. Han blir ikke med på familiebursdager, fordi han heller vil gjøre andre ting. Jeg tenker at en gang i blant er det helt greit å droppe ting man ikke har lyst til, men jeg føler også at man i det minste burde bli med en gang i blant. Ofre en dag i ny og ne, det er for meg en selvfølge. Det er kjedelig når gjengen møtes gang på gang, og alle har med kjærestene sine, og min aldri blir med! Det er rett og slett frustrerende. Vennene mine begynner å lure, familien min også. Jeg kan bli litt misunnelig på venner, når jeg ser hvor mye gøy de gjør med kjærestene sine! Og at de alltid blir med på det som skjer. Han er ikke bare sånn på ting med meg, han har lav terskel for å ikke komme i bursdager og ting med venner også. Jeg for min del har heller ikke alltid kjempelyst til å dra i diverse bursdager, men jeg føler jo også at man burde komme hvis man kan? Jeg kan jo ikke velge å ikke dra i bursdagen til søsteren min fordi jeg heller vil trene? Hva tenker Anonymkode: 37323...c58
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Men hvorfor skal han ha noe med familien din å gjøre? Det er jo ikke hans familie? Når det gjelder venner er det annerledes, det skjønner jeg du reagerer på. Hva sier han selv til dette her da? Tror ikke jeg hadde orket en mann som aldri orket være med på noe sosialt, eller anstrenge seg litt for min del. Å si "gidder ikke" virker bare umodent. Anonymkode: cd2f9...a73 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor skal han ha noe med familien din å gjøre? Det er jo ikke hans familie? Når det gjelder venner er det annerledes, det skjønner jeg du reagerer på. Hva sier han selv til dette her da? Tror ikke jeg hadde orket en mann som aldri orket være med på noe sosialt, eller anstrenge seg litt for min del. Å si "gidder ikke" virker bare umodent. Anonymkode: cd2f9...a73 Vi er samboere, og jeg tenker hvis man skal være sammen i lengden er det en fordel at han kjenner familien min? På samme måte som at jeg gjerne blir med på ting med familien hans. Ikke at han tar seg tid til å møte de så ofte heller. Anonymkode: 37323...c58 14
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi er samboere, og jeg tenker hvis man skal være sammen i lengden er det en fordel at han kjenner familien min? På samme måte som at jeg gjerne blir med på ting med familien hans. Ikke at han tar seg tid til å møte de så ofte heller. Anonymkode: 37323...c58 Men tenk om det blir slutt, da er det jo ikke naturlig at du har noe med familien til samboeren din liksom. Uansett da, hva sier samboeren din når du snakker med han om dette? Poenget her er jo at du ikke er fornøyd, og at han ikke respekterer deg. Anonymkode: cd2f9...a73 2
Kriminelliam Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Så jævlig ego han er! Sorry,men å vise litt interesse for dama si sitt liv,er ikke vanskelig. 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Så umoden han er, rett og slett. Sånn her oppførte eksen min seg også, men han forventet faktisk at jeg skulle bli med i familiesammenkomster som middag, eller å grille med nye kjæresten til hans far som forøvrig var ekstremt kleint da han i en alder av 50 år byttet kjæreste hver andre måned Eksen mente det var viktigere å bruke tid på det han synes var gøy enn å bli kjent med min familie, som å game, trene, sove, eller henge med venner. Men når man er kjærester og samboere så må man faktisk gjøre litt effort. Ja, det er dere to som er et par, men familien din vil da gjerne bli kjent med kjæresten din og vite hvem han er som person. Synd for han at han synes det er kjedelig, men vet du hva vi alle må gjennom kjedelige ting her i livet. Vi alle må i barnebursdager til et familiemedlem som er så gørr kjedelig at man gjesper seg gjennom det, men det er livet for man støtter kjæresten og deres familie. Hvor gamle er dere? Dere er samboere så jeg antar dere har vært sammen en god stund? Jeg vil faktisk kalle han for å være tafatt og respektløs, for jeg regner med at du ikke oppfører deg sånn som han mot hans familie? Nekte å bli med på en middag eller konfirmasjon, det blir for dumt. Anonymkode: ea70e...41a 3
GulSitron Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Et forhold handler om å gi og ta. Hadde lett ofret en kveld med gaming for å være med samboer til familien for å feire noe, eller møte hans venner etc. på samme måte som at han ofret flere tusen kroner, kroniske smerter og arbeid for å være med meg og støtte meg og pappa da mamma brått døde. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #8 Skrevet 12. april 2021 Jeg er helt enig med kriminelliam. Noen interesse bør man vel kunne ta. Høres egoistisk ut. Skal det være så vanskelig å ta del i partnerens liv? Det burde jo bety noe? Anonymkode: c5837...cbf
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #9 Skrevet 12. april 2021 Et vellykket forhold trenger ikke å kommentere eller mene her. Det kan sies av erfaring. Bare de som ikke fatter hva de gjorde feil, er de som kommenterer her, meg selv inkludert. Min nåværende eks fikk en dame gravid under en pause. Det lover neppe godt for fremtidig forhold.han «glemte» å si det,mens vi snakket om å bli sammen igjen. Anonymkode: c5837...cbf
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (På 11.1.2020 den 16.35): Vi er samboere, og jeg tenker hvis man skal være sammen i lengden er det en fordel at han kjenner familien min? På samme måte som at jeg gjerne blir med på ting med familien hans. Ikke at han tar seg tid til å møte de så ofte heller. Anonymkode: 37323...c58 Helt enig med deg. Jeg hadde det slik med min eks. Hun ble med til mine venner, men min familie var det alltid et ork å bli med til. Tror jeg kan telle på en hånd antall ganger hun ble med til mine foreldre eller andre. Hennes familie var vi hos 1-2 ganger i uken! Slitsomt ble det og siden de ikke snakket norsk når vi var hos dem. Endte med at det ble sjeldnere og sjeldnere jeg ble med til dem. Til slutt gadd jeg ikke mer fordi jeg følte at hun ikke elsket meg, eller noen gang hadde gjort det. Følte at jeg var en prydgjenstand hun hele tiden ville vise frem. Jeg mer eler mindre forgudet henne, men hun klarte å ødelegge vårt samliv med å huse sin mor uten mitt samtykke. Dette ble begynnelsen på slutten av vårt forhold. Du vil nok komme i samme situasjon, jeg håper du klarer å få han på bedre tanker og sette deg først. Han trenger ikke mure seg inne på treningssenteret eller bak pc'n, men tenke litt på deg og. Det må gå begge veier for å kunne fungere. Kanskje han har problemer med å være sosial? Sosial angst kanskje? Har han venner? Er han mye sammen med dem? Kan være ting som ligger bak måten han er på. Antisosial personlighet. Anonymkode: ab5e4...b0f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 Move on! Det blir ikke noe bedre! Fant ut jeg ikke ville ha barn med en som er sånn. Anonymkode: b09ef...f11
got2go Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 Jeg er også litt sånn, som liker kun å gjøre ting jeg liker. Derfor passer det meg godt å være singel, noe typen din også bør være. En må gi og ta i et forhold, og er en ikke interessert i å gjøre noe for kjæresten sin del, så bør en være enslig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #13 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (På 11.1.2020 den 16.35): Vi er samboere, og jeg tenker hvis man skal være sammen i lengden er det en fordel at han kjenner familien min? På samme måte som at jeg gjerne blir med på ting med familien hans. Ikke at han tar seg tid til å møte de så ofte heller. Anonymkode: 37323...c58 Det er normalt å ville bli kjent med familie og venner til sin kjæreste/samboer/ektefelle. Alt annet er sært. Høres ut som han er samboer med deg bare for å ha noe fast i senga. Ego og lat er hva han er. Anonymkode: 463e9...60b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #14 Skrevet 13. april 2021 Tråden er over 1 år gammel, bare til info.. Anonymkode: 4755e...fd1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #15 Skrevet 13. april 2021 Slik er dama til kompisen min også. Hun blir aldri med på noe gjengen gjør, selv vi andre(begge kjønn i gjengen) har med sine. Vi har egentlig bare kommet til den beslutningen at hun ikke liker oss selv om hun er hyggelig når vi først sees Anonymkode: 70769...546
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #16 Skrevet 13. april 2021 Forstår ham veldig godt. For min del, høres det helt supert ut. Hater når man må være med på kjedelige ting med venner og familie. Vil gjøre mine egne ting heller. Anonymkode: b8a65...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå