Gjest skoa Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Jeg skal ut på byen, skjer ikke så ofte, og lurer da på en ting... Er spisse sko helt "ut", eller det ok enda? Jeg går selvfølgelig med det jeg selv synes er fint, men synes det er greit å høre med andre som gjerne vet mer om sånt enn meg!
Væren Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Nå brukes det - så vidt jeg kan se - både spisse sko og sko med rund eller firkantet tupp; har inntrykk av at man kan gå med det meste nå! Jeg har kjøpt meg både spisse, hvite sko og rosa ballerinasko med rund tupp de siste ukene. Og det er jo gøy med litt variasjon! Spisse sko er stilig, synes jeg! Ellers kjenner jeg følelsen; er ikke hver dag jeg er på byen heller! Så noen ganger lurer man rett og slett på hva som "gjelder"... Det viktigste er i alle fall at du føler deg vel i det du har på deg! Kos deg på byen!
Gjest skoa Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Tusen takk for det Væren! Som du selv sier, man lurer rett og slett på hva som "gjelder" av og til ja! Blir nok helt sikkert spisse sko i morgen!
Felixa Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 Ja jeg tror spisse sko er på vei ut, det er de runde som er inn nå. Men for all del gå med det du synes er stilig og kler deg.
Alterna Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Nei, spisse sko er fortsatt in og vil være dte i høst også. Party on! :rosasmil:
sixx Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Det er vel myggsesongen som avgjør om det er in eller ut med de myggjagerne.
Gjest Embla s Skrevet 3. juni 2005 #9 Skrevet 3. juni 2005 Mulig spisse sko har vært/er "in", men det har aldri sett bra ut
Mrs. K Skrevet 3. juni 2005 #10 Skrevet 3. juni 2005 Mulig spisse sko har vært/er "in"' date=' men det har aldri sett bra ut [/quote'] Så har du ikke sett meg
Gjest fggfdgdg Skrevet 4. juni 2005 #11 Skrevet 4. juni 2005 Hvorfor er det alltid noen som MÅ svare sånn: "er det inn? aldri vært inn for meg nei". Noen vil faktisk følge litt med, så slutt og vær så innmari teite. Og slutt å si: "kle deg i det du føler deg komfortabel i", Herregud da, de fleste kler seg komfortabelt, men det går ann å følge litt med for det.
Gjest Daniella_ Skrevet 4. juni 2005 #12 Skrevet 4. juni 2005 Det er ikke "ut", ikke for meg i allefall.
Dagensdiva Skrevet 4. juni 2005 #13 Skrevet 4. juni 2005 Ikke ut for meg heller..finnes mange typer spisse sko.. har både rund og spisse nå... Hey pretty baby with the high hlls on! 8)
Væren Skrevet 4. juni 2005 #14 Skrevet 4. juni 2005 Og slutt å si: "kle deg i det du føler deg komfortabel i" Det forbeholder jeg meg retten til å si, kjære gjest med de sjarmerende initialene! Om skoa skulle velge rund, firkantet eller spiss skotupp den kvelden, mente jeg bare at det er OK, alt sammen. Skomoten er faktisk ganske sammensatt i år, og hvis du tar deg en tur innom nærmeste skobutikk vil du finne ut at jeg har rett. Så slutt å si hva folk skal slutte å si, gjest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå