Gå til innhold

Hva slags dekor har dere på spisestuebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner aldri ut hva jeg vil ha der! Nå snakker jeg om når det ikke er i bruk, altså.

Det ser rotete og rart ut uansett hva jeg gjør der, og jeg vil tro det kan ha noe med at det står rett foran et stort vindu, som også har litt pynt. Det står altså ut fra veggen med vindu, med kortsiden mot veggen.

Det er hvitt, forholdsvis stort, plass til 6 stoler når det ikke er trukket ut. 

Har vanligvis bare en løper på, men sliter virkelig med å finne ut hva slags pynt jeg kan ha der. 

Resten av stua er ganske enkelt innredet, jeg orker ikke mye dill. Når jeg tenker meg om har jeg egentlig veldig lite pynt, utover en glasslykt på stuebordet, og en lykt, to smale lysestaker og en høy vase i hvert av de to vinduene. 

Utover det er det litt planter, blomster og lamper, bare.

Noen som har noen fine tips?

Anonymkode: 09912...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting der jeg, jeg har også vinduer bak spisebordet og jeg vil at utsikten, lyset og romfølelsen skal komme til sin rett. 

Anonymkode: 82ac2...fa1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingenting der jeg, jeg har også vinduer bak spisebordet og jeg vil at utsikten, lyset og romfølelsen skal komme til sin rett. 

Men virker det ikke litt halvferdig, som at det mangler noe?

Skrevet

Har noen lyslykter nå, av og til vase med fine blomster. 

Anonymkode: ca562...7f4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har også vindu ved spisebordet, samt en stilig lampe over bordet og en gitar som henger på veggen i nærheten. Kunne aldri hatt pynt på bordet, da ser det rotete ut, og lampen blir borte i virr varret. Gitaren, veggfargen og lampen kommer veldig godt frem når det ikke er noe på bordet. Har ikke løper på heller. 

Anonymkode: 178f9...9bf

• Liker 1
Skrevet

En grov løper med en planke av drivved oppå. Der har jeg tre små kopper/vaser med vintergrønt og kongler, to Norgesglass med sand og t-lys. Ikke for mye og ikke for lite :) 

Anonymkode: cf2b1...32e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, synes ikke det. Det ser ryddig, lyst og luftig ut. 😊 Har et par store grønne planter i samme område som tar seg av «pyntingen». 

Skrevet

Bordbrikker, en vase med falske blomster, og ganske ofte en katt :roll:

• Liker 2
Skrevet

Akkurat nå har jeg absolutt ingenting på, ikke en duk engang. 

Normalt sett har jeg kanskje en duk eller bordbrikker (men ikke samtidig), og et lite lys på. Ser ikke noe poeng med å ha så mye stash der, da må man jo bare flytte det når man skal spise :) 

Får stå tomt til jeg føler for noe annet!

Skrevet

En løper og to telysholdere.

Anonymkode: dc3fd...a54

Skrevet

Ingen duk, ball vase med div kunstig grønt i fra cooee, og to lysestaker fra kahler. 

Anonymkode: d925c...426

Skrevet

Vase med blomster, og en lysestake akkurat nå. Varierer pynten ofte, syns et helt tomt spisebord ser for tomt ut. 

Skrevet

Ensfarget løper, eneste som er oppå er et rundt fat med høye kanter som jeg har plantet 3 små sukkulenter i. 

Har du mye på vegg/ rundt bordet så trenger du ikke mye, som oftest ingenting av bordpynt. Da blir det bare rotete.

Anonymkode: 5aea5...b43

Skrevet

Har ikke dekor på spisebordet, ser ikke noen grunn til å ha det.

Skrevet

Som oftest en katt eller to.....

Anonymkode: 874e2...473

Gjest Alkoholist
Skrevet

På spisebordet har jeg en rød løper og fruktfat. På stuebordet, ingenting bortsett fra fjernkontrollene. 

Gjest Proximus
Skrevet

På spisebordet står det i den ene enden to store glassklokker med skjell i ^^, 

Skrevet

Har også vindu på langsiden av bordet. Har en stor lampe med 18 armer over bordet. Har også en stor svart vase midt på bordet, med litt falskt oppi. 

liker heller ikke mange pynte ting. Har store tunge gardiner og grove materialer. Litt herskapelig over det hele. Elsker planter, det skal jeg kjøpe mer av i år.  

Skrevet

Har en løper, 2 lysestaker, en vase med blomster og en serviettholder.

Anonymkode: 99230...fe1

Skrevet

Jeg har ingenting av dekor der. Bruker det som oppbevaring

Anonymkode: b4a05...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...