Gå til innhold

Kommer de typiske skyggestrekene med en gang eller etter fristen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er tidligtestene til Babyplan jeg har. Har hørt de gir mye skyggestreker.

De svake strekene jeg har fått det siste døgnet kommer etter ca ett minutt. Rosa, men blir gråere og nesten borte når testen tørker helt. Etter de har tørket er det vanskelig å se om de er grå eller rosa. 

Høres det ut som skyggestreker? 

Anonymkode: 29ae2...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du mulighet til å legge ut bilder?

Skrevet
14 minutter siden, Vestalinn skrev:

Har du mulighet til å legge ut bilder?

Kastet nettopp alle sammen 😕 Jeg skal ta bilde om et par timer! 

Ts 

Skrevet

Her har den ikke tørket ennå. 

Ts 

1FCC9F1B-CA3F-4BF4-AF70-23682FBC4A5C.jpeg

Skrevet

Har ikke så god erfaring med testene, men det ser jo positivt ut?

Skrevet
Akkurat nå, Vestalinn skrev:

Har ikke så god erfaring med testene, men det ser jo positivt ut?

Får prøve å smøre meg med tålmodighet! Klarer du å se om den ser rosa eller grå ut? 

Ts 

Skrevet

Den var vanskelig å tyde. Men så er ikke jeg heller noen ekspert på tolkning av tester. Jeg tok en igår som jeg tror er skygge. Legger den ved så kan du se hvordan min er. Din ser kanskje mer rosa ut enn min? 

IMG_20200110_150514.jpg

Anonymkode: 5ffcf...23c

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var vanskelig å tyde. Men så er ikke jeg heller noen ekspert på tolkning av tester. Jeg tok en igår som jeg tror er skygge. Legger den ved så kan du se hvordan min er. Din ser kanskje mer rosa ut enn min? 

IMG_20200110_150514.jpg

Synes det er litt vanskelig å se hvilken farge det er. Ser jeg lenge nok, synes jeg din ser rosa ut. Har du testet mer siden? 

Ts 

Skrevet

Mine har alltid kommet etter tidsfristen, gjerne når de er tørket. Kjenner så godt følelsen av håp når man ser en strek 😍 men, den skal altså ha farge, være tykkere enn en nålestrek, og ikke minst: komme før tiden går ut. 

Skrevet
18 minutter siden, Neutral90 skrev:

Mine har alltid kommet etter tidsfristen, gjerne når de er tørket. Kjenner så godt følelsen av håp når man ser en strek 😍 men, den skal altså ha farge, være tykkere enn en nålestrek, og ikke minst: komme før tiden går ut. 

Så da er det kanskje ekte streker jeg får da, siden de kommer med en gang? Jeg vil si de er tydeligere før tiden har gått ut enn etter. Eller kan kanskje skyggestreker også komme før tiden går ut? 

Ts 

Skrevet

Tok forresten en ny nå. Jeg begynner å tro det kan være noe, har nok ikke hatt så sterke tullestreker før. Når jeg har opplevd kjemisk, mener jeg strekene har vært svakere. 

Ts 

373A7CA4-0A41-4277-BDED-D5F4346E179A.jpeg

Skrevet

Jeg er enig, den er tykk og farge i den :) gratulerer! 

Skrevet
20 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg er enig, den er tykk og farge i den :) gratulerer! 

Nå klarer jeg ikke å se fargen på bildet. Men, ganske sikker på at den var rosa i virkeligheten. Håper du har rett! 😍 Og tusen takk uansett 🙂 

Ts 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt vanskelig å se hvilken farge det er. Ser jeg lenge nok, synes jeg din ser rosa ut. Har du testet mer siden? 

Ts 

Nei ikke enda. Tenkte å ta en test imorgen eller mandag. Men tror det bare er skygge siden den er så tynn. Men føler selv at den ser rosa ut jo mer man ser på den. Men er fort gjort å se seg blind på dette 😅

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke enda. Tenkte å ta en test imorgen eller mandag. Men tror det bare er skygge siden den er så tynn. Men føler selv at den ser rosa ut jo mer man ser på den. Men er fort gjort å se seg blind på dette 😅

Lurt å la det gå litt tid mellom testene, så viljesterk er ikke jeg! Jeg tror jeg har tatt nærmere 10 strimler siden den første skyggen dukket opp i går. Si gjerne fra hvordan det går når du tar ny test! Jeg tenkte å oppdatere her uansett, i tilfelle noen kommer over tråden når de googler eller noe. Synes selv det er så kjedelig når man begynner å lese og ikke får vite utfallet :) 

Ts 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lurt å la det gå litt tid mellom testene, så viljesterk er ikke jeg! Jeg tror jeg har tatt nærmere 10 strimler siden den første skyggen dukket opp i går. Si gjerne fra hvordan det går når du tar ny test! Jeg tenkte å oppdatere her uansett, i tilfelle noen kommer over tråden når de googler eller noe. Synes selv det er så kjedelig når man begynner å lese og ikke får vite utfallet :) 

Ts 

Jeg skal gi en lyd så fort jeg har tatt ny test 😅 hvor er du i dpo og har du noen symptomer? 

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal gi en lyd så fort jeg har tatt ny test 😅 hvor er du i dpo og har du noen symptomer? 

Supert :) Lykke til! 

Er 9 dpo i dag. Har hatt menssmerter hver dag siden EL, ellers ingen symptomer ennå. Kanskje litt trøtt og irritabel, men det kunne jeg nok vært uansett 😄 

Ts 

Skrevet

Denne tok jeg idag. Den øverste er fra fredag. Jeg tror det dessverre bare er skygge. Usikker om jeg ser noe forskjell på dem egentlig. Er også usikker hvor jeg er i dpo så kan være for tidlig og 🙃

IMG_20200112_114553.jpg

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tok jeg idag. Den øverste er fra fredag. Jeg tror det dessverre bare er skygge. Usikker om jeg ser noe forskjell på dem egentlig. Er også usikker hvor jeg er i dpo så kan være for tidlig og 🙃

IMG_20200112_114553.jpg

Jeg ser noe der, men ville prøvd med andre tester. Det er mye rart ute og går! En gang hadde jeg noen fra ebay som aldri ble sterkere enn det der, selv når den digitale slo ut. Håper det dukker opp sterkere streker! 

Ts 

Skrevet

I går kveld og i formiddag var strekene nesten borte, så jeg trodde det var kjørt. Men nå ser det ut som det kommer seg 😀 

Ts 

33F648D2-768D-47EA-A174-6570AEFAC593.jpeg

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...