AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #21 Del Skrevet 22. januar 2020 Skoda octavia, mest bil for pengene totalt sett. Om du ser på innkjøp, driftskostnader og gjenkjøpsverdi. God og behagelig å kjøre er den også. Nei, jeg er ikke Skoda-selger, men snakker som fornøyd bruker. Har nr. 3 nå. Anonymkode: 6f2cd...19c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #22 Del Skrevet 22. januar 2020 Det har skjedd en liten forandring: Sjefen overtalte meg til å fortsette i 50% stilling fra mars, da jeg egentlig skulle pensjonere meg. Så nå har jeg bestilt time hos Toyota og skal se på en splitter ny Camry. Anonymkode: 0c71c...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. januar 2020 #23 Del Skrevet 22. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har skjedd en liten forandring: Sjefen overtalte meg til å fortsette i 50% stilling fra mars, da jeg egentlig skulle pensjonere meg. Så nå har jeg bestilt time hos Toyota og skal se på en splitter ny Camry. Anonymkode: 0c71c...662 Fornuftig gjort å se på den👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå