Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brunetta
Skrevet

Jeg har langt hår som er tynt/fint og dessverre lett blir slitt av daglige påkjenninger som føner og hestehale. Har farget håret med minicolor.

Bruker shampo/balsam i serien Body Double fra Sebastian, og er veldig fornøyd med disse som volumprodukter :-)

Jeg har Redken anti-snap og Fudge Dynamite, men disse er vel proteinkurer og tilfører dermed ikke så mye fuktighet?

Er det noen der ute som kan anbefale en supplerende kur som gir fuktighet og passer bra til min hårtype?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerine
Skrevet

Kreatin-kur av et eller annet slag, husker ikke hva den heter, men kjøpte den i en frisørsalong. 5 mintgrønne tuber i en pakke. Veldig god :)

Men hvis dette ikke hjalp, stikk innom en salong hvor de selger Krestase-produkter.

Skrevet

Jeg har veldig tørt hår, og jeg har akkurat oppdaget Sebastian Potion 9. Den er kjempefin, og skal i tillegg til å reparere skadet hår også forhindre at håret tørker ut. Det er en leave-in treatment, men jeg synes ikke den tynger ned håret. Jeg er avhengig av denne!!! :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Som fuktighetskur er Joico Moisturizer uslåelig. Eneste minuset er at den lukter banan, men lukta forsvinner raskt, og til og med min nese som er veldig følsom for ekkel lukt, takler den. Pluss også for at den er i tube, og ikke trenger mer enn 5 min virketid. Sammen med Dynamite-kuren er de DYNAMITT! :-)

Gjest gjesta
Skrevet

lika veldig godt den chocolate fra tigi eg...! håret mitt skinne etter eg har brukt den, blir tjukkare, og lukta gooo sjokolade!

men e no forskjellig ette kas hårtype en har..

Gjest Gjesta
Skrevet
lika veldig godt den chocolate fra tigi eg...! håret mitt skinne etter eg har brukt den, blir tjukkare, og lukta gooo sjokolade!

men e no forskjellig ette kas hårtype en har..

Men det er først og fremst en proteinkur, og trenger håret fuktighet, og det får proteiner, vil det bli tørt og sprøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...