Gå til innhold

Tidligere sexpartnere - vet dere om de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere til deres partner sine tidligere sexpartnere? Har dere åpnehet om dette?

Jeg gjør dessverre det. Og på et lite sted, hvor "alle kjenner alle", kan det bli litt kleint. 

Jeg kan stå på fotballbanen og følge med på trening for våre barn, og snakke med en annen far, og vi begge vet godt at han har pult kona mi. Det er rart og litt ekkelt. Kanskje står kona hans også der, og vet at hennes mann har pult kona mi....må være rart for flere?

Jeg kan slå av en prat med en bekjent på den lokale pubben, og han vet meget godt at kona mi liker å ta den i 2'ern. For han har vært der. Jeg kjenner jeg sliter mer og mer med dette.

Andre som har det slik?

Anonymkode: abcdb...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortid er fortid. 

Ikke noe jeg tenker over i det hele tatt. Han har pult andre, jeg har pult andre. Nå puler vi hverandre, og andre. 

Anonymkode: 1d0ad...2d1

• Liker 11
Skrevet

Det høres ikke ut som om det er noe annet du kan gjøre enn å flytte.

For andre lesere av tråden: dette er grunnen til at man ikke forteller om tidligere partnere. La fortid være fortid. Ellers så klarer man ikke til slutt å ta en halvliter på puben uten å gremmes.

Anonymkode: d4f3d...149

• Liker 5
Skrevet

Slutt å tenke på det, det er av null betydning nå!

Legg mindre makt i gammel sex, dette sitter i hodet ditt!

• Liker 3
Skrevet

Huff så kjedelig. Å være promiskuøs har en pris å betale for ettertiden..

Anonymkode: 90a6b...436

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iallfall når du bur på ein liten plass, glad eg flytta til byn........ hihi...

Merkjeleg at vi kvinnfolk skal i 2020 fortsatt skal kjenna skam over å ha lyst og begjær.

Anonymkode: 6a62d...257

• Liker 8
Skrevet

Ja, vi er lesbiske så vi kjenner de samme folka. Og har rota med flere av de samme også 🤣

Anonymkode: fceea...0b9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iallfall når du bur på ein liten plass, glad eg flytta til byn........ hihi...

Merkjeleg at vi kvinnfolk skal i 2020 fortsatt skal kjenna skam over å ha lyst og begjær.

Anonymkode: 6a62d...257

Man kan da være seksuell av seg og kjenne på lyst å begjær uten å ha utallige sexpartnere i bagasjen.  Det går an å ha selvkontroll og holde seg til de man er kjærester med.. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan da være seksuell av seg og kjenne på lyst å begjær uten å ha utallige sexpartnere i bagasjen.  Det går an å ha selvkontroll og holde seg til de man er kjærester med.. 

Skrev hun at hun hadde hatt utallige sexpartnere?

Anonymkode: 419bc...737

• Liker 8
Skrevet

Ikke særlig ålreit å tenke på, men sånn er det. Jeg prøver å unngå damer som kompiser har ligget med.

En kompis har ligget med en dame som jeg lå med kort tid i forveien, og det visste han om. Jeg ville nok som en hovedregel droppet det, men kanskje jeg ville gjort et unntak i noen tilfeller. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kjenner flere av partners tidligere kjærester og elskere, og har et godt vennskapelig forhold til dem. Det er helt rolig. Hun kjenner også flere av mine tidligere elskere som nå er blitt felles venner av oss. En av mine tidligere elskere forsøker aktivt å verve oss inn i swingersmiljøet. Vi er begge sexpositive mennesker, og ingen av oss er eiesyke. Dette har aldri vært et problem, tvert i mot er vår åpenhet blitt til et sterkt bånd oss mellom.

Skrevet

Er konen din veldig spesiell siden du tror alle tenker på sexen de har hatt med henne? Jeg bor og på en liten plass, tenker lite på hvem jeg knulla for 10 år siden. Husker lite ut av sexen med dem uansett. 

Anonymkode: 6fff8...617

• Liker 5
Skrevet

Driter pent i hvem hun har hadd sex med tidligere.

Skrevet
På 11.1.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Kjenner dere til deres partner sine tidligere sexpartnere? Har dere åpnehet om dette?

Jeg gjør dessverre det. Og på et lite sted, hvor "alle kjenner alle", kan det bli litt kleint. 

Jeg kan stå på fotballbanen og følge med på trening for våre barn, og snakke med en annen far, og vi begge vet godt at han har pult kona mi. Det er rart og litt ekkelt. Kanskje står kona hans også der, og vet at hennes mann har pult kona mi....må være rart for flere?

Jeg kan slå av en prat med en bekjent på den lokale pubben, og han vet meget godt at kona mi liker å ta den i 2'ern. For han har vært der. Jeg kjenner jeg sliter mer og mer med dette.

Andre som har det slik?

Glad jeg bor i Oslo. Jeg vet at en dame jeg knullet noen ganger på universitetet nå er sammen med en jeg kjente for 20 år siden, men ser dem aldri. Ellers vet jeg ikke noe om hvem noen ekser eller ekselskerinner har seg med. Har sett en eks på gaten med en mann, ellers er byen sååå stor. Null problem.

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 11.1.2020 den 11.45, AnonymBruker skrev:

Andre som har det slik?

En av mange grunner til at damer og menn som ikke puler alt og alle er å foretrekke, syns nå jeg. 

På 11.1.2020 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Fortid er fortid. 

Ikke noe jeg tenker over i det hele tatt. Han har pult andre, jeg har pult andre. Nå puler vi hverandre, og andre. 

Nå puler dere hverandre og andre ja..

Fortiden er den beste indikatoren på fremtiden, og det er fortiden din som sier hvem og hva slags person du er. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke mye i livet, men har lært meg to ting:

Det er min "livsvisdom" ---

-Spist er spist, -og pult er pult.

-Livet er en rar dings.

Let it go, -livet er for kort til å henge seg opp i detaljer.

a.

• Liker 4
Skrevet
På 11.1.2020 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Fortid er fortid. 

😂😂😂

at du gidder TS.... 👏🏼😅😂😂 sikkert stas å sitte med den alle fikk men ingen ville ha😂

Anonymkode: 7e202...47b

Skrevet
På 11.1.2020 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Hvordan er hun promiskuøs?

• Liker 1
Skrevet
På 11.1.2020 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Hvor skriver TS at hun lå rundt?

• Liker 1
Skrevet

Nei herregud, han vet knapt om dem selv. Sikker på at vi kunne krasje i en av dem uten at han kjente igjen. 

Vet at han var aktiv. Slik VELDIG aktiv. Forsøkte visst å befruktet hele Vestlandet og litt ellers også. 

Lurer fremdeles på om mine barn har noen søsken rundt... 

Best å ikke tenke på det!

Fordelen er at ingen gjorde et veldig inntrykk. For mange til at noen festet seg spesielt. 

Anonymkode: b9ec2...277

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...