AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Jeg elsker pupper! Jeg elsker å kose, kjøre "motorbåt", slikke og småbite i brystvortene. Liker dere damer dette? Tips til å utvide reportoaret mitt? Anonymkode: 0dab6...b2b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Ingen biting, takk!!! Hverken "småbiting" eller annet. Anonymkode: 706d8...c3d 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Helt enig. Ingen biting! Men ellers er kosing og slikking godt, bare ikke vær hardhendt. Anonymkode: b4847...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Hvis jeg er skikkelig kåt er det godt.. Men da skal jeg være skikkelig kåt. Ellers blir jeg faktisk bare fysisk kvalm.. Vet det høres merkelig ut, men sånn er det. Så, overhodet ikke måten å starte et forspill på her. Anonymkode: 580f1...363 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Kyss og slikk er digg, men biting og harde grep er IKKE godt. Jeg latet som jeg likte det da jeg var yngre, men brystene mine når nye nivå for ømhet hvert år, så det kommer ikke på tale nu. Anonymkode: defc4...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Kyssing og slikking gir meg absolutt ingenting. Jeg kjenner ekstremt lite av slike «svake» stimuleringer. Men vet at om jeg knipser på brystvortene kan det stråle godt og intenst. Ikke for mye, da er det vondt og ikke godt. Biting har jeg ikke erfaring med, men det kan kanskje gi meg noe, det får jeg se den dagen den erfaringen kanskje skjer. MEN bare fordi jeg ikke får noe ut av stimuleringen så stopper jeg ikke en mann fra å gjøre det, sa sex handler om begges nytelse, og om det gir mannen stor nytelse av å slikke og kysse på brystene, så får han lov til å gjøre det Anonymkode: 45d5c...a55
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Ikke biting, men kosing, slikking og suging på dem ja ☺️ Blir kåt av det. Jeg er dame, og liker å gjøre dette på andre damer også 😊 Pupper er så sexy, myke og deilige ♥️ Anonymkode: 4e185...d77 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #8 Skrevet 11. januar 2020 Ja, det kan være godt, men det er nok det jeg oftest må lære menn hvordan de skal gjøre. De river, vrir og sliter i dem, og skjønner ikke at pupper er et følsomt område. Jeg liker ikke biting, men så lenge mannen roer ned og er litt forsiktig så er det godt. Anonymkode: 401a2...09d 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 Aldri, aldri, aldri biting i noen situasjoner eller varianter. Har blitt bitt av én mann under et ONS. Første gangen sa jeg «au, kutt ut», andre gangen han gjorde det under samme runde ble jeg rasende, kledde på meg og gikk. Hva i alle dager er motorbåt? Det hørtes overhodet ikke sexy ut. Rolig og forsiktig kosing og slikking kan være godt. Anonymkode: ac9b0...21a 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #10 Skrevet 11. januar 2020 Slikking....eller dra i vortene med tennene og slippe. Anonymkode: 396cd...1c3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 Faste deilige grep rund hele brystet, mens mannen tar så mye pupp (fra brystvorten) inn i munnen som mulig og suger til (langsomt, ikke alt du har) mens tungen rullerer og beveger hånden samtidig. Bruk tungen mykt samt leppene over hele brystet, på sidene, under og over. Aldri aldri bit!!! Anonymkode: 43217...ef4 1
bullehurk Skrevet 11. januar 2020 #12 Skrevet 11. januar 2020 Gjør "spiss og hard" tunge å rull langs vorterota og vortene....... Me like ..... mmmmm... Ingen biting, bare nafsing. 1
Kala Skrevet 11. januar 2020 #13 Skrevet 11. januar 2020 Jeg fikser ikke suging på brystvortene! Pga det klarer jeg heller ikke nyte slikking. Ammeperioden ødela den kosen. Det føles bare feil. 2
Katten.2.0 Skrevet 11. januar 2020 #14 Skrevet 11. januar 2020 Det er naturligvis individuelt, som man ser her. Prøv deg fram og vær obs på responsen hennes. En av partnerne mine synes det er aller best om jeg biter og drar i brystvortene (samt slår på puppene til de er gule og blå), en annen er så sensitiv at kun den letteste berøring er innafor. Finn ut hva din spesifikke partner liker! 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #15 Skrevet 11. januar 2020 Jeg kan omtrent få orgasme av det. Ikke motorbåt da 🤣 Men det krever at du er god på å føle deg frem. Starte forsiktig, øke gradvis, og ikke gjøre noe drastisk og vondt på veien. For min del kunne gjerne mannen min vært mer som deg på det feltet. Men folk er forskjellige, det er ikke noe alle har sansen for. Anonymkode: 73323...737 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #16 Skrevet 11. januar 2020 4 timer siden, Katten.2.0 skrev: Det er naturligvis individuelt, som man ser her. Prøv deg fram og vær obs på responsen hennes. En av partnerne mine synes det er aller best om jeg biter og drar i brystvortene (samt slår på puppene til de er gule og blå), en annen er så sensitiv at kun den letteste berøring er innafor. Finn ut hva din spesifikke partner liker! Dette! Fy faen så jævlig når en mann har vært borti ei av første kaliber her og blir snurt og ikke vil gi seg fordi det liker damer, det vet han jo når man selv er sort nummer to. Anonymkode: 78aac...eb0 1
Påkrevd Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 Men hva er motorbåt? Er jeg den eneste som ikke har hørt om det?😅
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 Syns biting er utrolig opphissende, men ikke for hardt seff!! Liker egentlig all sex litt hardt og rått..🤤😋 Anonymkode: 68b85...237
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvis jeg er skikkelig kåt er det godt.. Men da skal jeg være skikkelig kåt. Ellers blir jeg faktisk bare fysisk kvalm.. Vet det høres merkelig ut, men sånn er det. Så, overhodet ikke måten å starte et forspill på her. Anonymkode: 580f1...363 Samme her. Ble uvel bare av å lese HI her 😱 Anonymkode: 3813f...35a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 58 minutter siden, Påkrevd skrev: Men hva er motorbåt? Er jeg den eneste som ikke har hørt om det?😅 https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Motorboating Jeg vet ikke hvor tennende det høres ut, men kanskje en morsom greie man kan gjøre 🤔😀 Anonymkode: 401a2...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå