AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Mannen min har plutselig begynt å gjemme telefonen. Under puta/madrassen om natta. enkelte samtaler inn tar han heller ikke.. ikke sitter han sammen med meg å ser på tlf heller, noe han gjorde før.. vi har vært sammen i snart 5 år er han utro ? Anonymkode: 3308f...3e5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Mistenkelig oppførsel. Det samme gjorde samboeren min, han var utro. Anonymkode: ced05...f67 25
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Det er et rødt flagg. En slik endring betyr alltid et eller annet. Men ikke sikkert det er utroskap, kan være gambling, og mye annet. Anonymkode: 15bc7...8de 31
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Merkelig oppførsel 😶 Anonymkode: 9d13b...ea2 2
Alex_rude Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Utro eller shady på en annen måte. Snakker av erfaring! Krev å få se på telefonen hans og se hvordan han reagerer😝. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 19 minutter siden, Alex_rude skrev: Utro eller shady på en annen måte. Snakker av erfaring! Krev å få se på telefonen hans og se hvordan han reagerer😝. Ts her.. Hmm.. jeg vet ikke helt om det funker.. den er jo hans.. men han har alltid hatt den liggende på nattbordet eller i vinduskarmen før.. altså åpenlyst.. men nå blir den gjemt.. Har selv dårlig erfaring med det fra tidligere forhold og dette ga meg skikkelig flashback😖 Anonymkode: 3308f...3e5
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 Min holdt på sånn det siste året da hi var sammen. La igjen mobilen sin i jakka i gangen osv. Merkelig av han å gjøre seg utilgjengelig for sine tre barn mens vi var sammen... Viste seg at han var utro minst det siste halvåret.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #8 Skrevet 11. januar 2020 Om han ikke allerede er utro, så har han et ønske om det. Han er nok på søken etter spenning. Da chatter han nok med mange på dirtye sider. Eller at han har en annen følg med fremover. Han har en endring i adferd, da er det noe han skjuler, men hva....? Anonymkode: 4cddd...92b 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 5 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Min holdt på sånn det siste året da hi var sammen. La igjen mobilen sin i jakka i gangen osv. Merkelig av han å gjøre seg utilgjengelig for sine tre barn mens vi var sammen... Viste seg at han var utro minst det siste halvåret. Ts her.. uff så fælt.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si og gjøre.. hmm.. tips? kan jo spørre hvorfor men spørs om jeg får noe svar Anonymkode: 3308f...3e5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #10 Skrevet 11. januar 2020 Spør hvorfor han gjør det da Anonymkode: d01c6...209 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 Ts her.. jeg er gravid og skal ha vårt første barn til høsten kanskje han ikke liker meg lenger da😢 Anonymkode: 3308f...3e5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #12 Skrevet 11. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spør hvorfor han gjør det da Anonymkode: d01c6...209 Skal gjøre det.. Anonymkode: 3308f...3e5
Carrot Skrevet 11. januar 2020 #13 Skrevet 11. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her.. Hmm.. jeg vet ikke helt om det funker.. den er jo hans.. men han har alltid hatt den liggende på nattbordet eller i vinduskarmen før.. altså åpenlyst.. men nå blir den gjemt.. Har selv dårlig erfaring med det fra tidligere forhold og dette ga meg skikkelig flashback😖 Anonymkode: 3308f...3e5 Nevn det når han legger bort telefonen, si "jeg legger merke til behovet for å skjule telefonen din, er det en grunn til det, noe jeg burde bekymre meg over?" Og samidig SE på han mer enn lytt til svaret, ord kan ofte kamuflere det korppen ikke kan 😉 24
hanneha Skrevet 11. januar 2020 #14 Skrevet 11. januar 2020 39 minutter siden, AnonymBruker said: Er han utro ? Ja 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #15 Skrevet 11. januar 2020 Du har bare en ring å gjøre. Sjekke Tlf hans i ett uoppmerksomt øyeblikk. Nå blir det ramaskrik, for sånt gjør man ikke. Men jo, det gjør man. Hvor mange har ikke funnet ut av utroskap på den måten? Noen kommer til å si «stoler du så lite på han at du må sjekke Tlf, er det ikke liv laga i forholdet, så gå» NEI! Det er normalt å tvile når han begynner å gjemme Tlf. Du finner ut en av to ting. Enten er han tro, og du kan med rolig hjerte la han sove med Tlf under madrassen , ellers så har han noe å gjemme? Alle ville vel funnet ut av dette om de har mistanke? Anonymkode: 58442...0d4 19
hanneha Skrevet 11. januar 2020 #16 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her.. jeg er gravid og skal ha vårt første barn til høsten Anonymkode: 3308f...3e5 Lykke til som alenemor 😁👍 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 Ikke vis han at du er mistenksom! Lat som ingen ting og prøv å finn ut av dette selv. Anonymkode: 58442...0d4 6
nomore82 Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har bare en ring å gjøre. Sjekke Tlf hans i ett uoppmerksomt øyeblikk. Nå blir det ramaskrik, for sånt gjør man ikke. Men jo, det gjør man. Hvor mange har ikke funnet ut av utroskap på den måten? Noen kommer til å si «stoler du så lite på han at du må sjekke Tlf, er det ikke liv laga i forholdet, så gå» NEI! Det er normalt å tvile når han begynner å gjemme Tlf. Du finner ut en av to ting. Enten er han tro, og du kan med rolig hjerte la han sove med Tlf under madrassen , ellers så har han noe å gjemme? Alle ville vel funnet ut av dette om de har mistanke? Anonymkode: 58442...0d4 Jeg er en av de som sier "sånt gjør man ikke". Hvorfor? Fordi det er et tillitsbrudd. Den som sjekker samboerens telefon demonstrerer åpenbart at vedkommende ikke stoler på samboeren sin, ikke har tillit til evnt forklaring og vil mot samboers viten sjekke vedkommendes personlige telefon. Det i seg selv er for min del et grovt brudd på tilliten i et forhold. Så kan en prøve å forsvare det med at om samboer er utro så er det et værre brudd. Kanskje. Men hva om samboer ikke er utro da? Hvor går man videre i forholdet etter det? Tillitsbruddet er der fortsatt, og jeg hadde ikke ignorert det så lett om samboeren min hadde gjort noe sånt mot meg. Samtidig beviser det ikke nødvendigvis så mye. Er samboer bevisst utro og villig til å skjule det er det relativt lett å få til. En ekstra telefon koster lite. Slå av varsler(lyd og tekst) for applikasjoner eller spesifike kontaktpersoner er lett på dagens telefoner og i tillegg kan man slå på litt mer personvern med at innhold i varsler er skjult frem til man har låst opp telefonen. Altså er sannsynligheten høy for at man med å bryte tilliten ikke klarer å finne noe som konkret beviser at samboer er utro. Og da sitter man ofte fortsatt igjen og lurer. "Jeg fant ingenting åpenbart, men...". Og da lurer jeg... er da forholdet et godt forhold? Jeg skal ikke påstå at det alltid da er grunn til å bryte forholdet. Tvert i mot. Men hele settingen er et åpenbart bevis på at man har en utfordring i forholdet som må løses. Å gå over lengre tid å ikke ha tillit nok til samboer er så giftig at til slutt vil det skade en eller begge uansett, på en eller annen måte. Skjuler han noe? Ja det er godt mulig, men det trenger ikke være utroskap. Og uansett er dette faktisk noe dere må rydde opp i nå, og ikke vente på at mistanken ødelegge alt godt i forholdet. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, nomore82 skrev: Jeg er en av de som sier "sånt gjør man ikke". Hvorfor? Fordi det er et tillitsbrudd. Den som sjekker samboerens telefon demonstrerer åpenbart at vedkommende ikke stoler på samboeren sin, ikke har tillit til evnt forklaring og vil mot samboers viten sjekke vedkommendes personlige telefon. Det i seg selv er for min del et grovt brudd på tilliten i et forhold. Så kan en prøve å forsvare det med at om samboer er utro så er det et værre brudd. Kanskje. Men hva om samboer ikke er utro da? Hvor går man videre i forholdet etter det? Tillitsbruddet er der fortsatt, og jeg hadde ikke ignorert det så lett om samboeren min hadde gjort noe sånt mot meg. Samtidig beviser det ikke nødvendigvis så mye. Er samboer bevisst utro og villig til å skjule det er det relativt lett å få til. En ekstra telefon koster lite. Slå av varsler(lyd og tekst) for applikasjoner eller spesifike kontaktpersoner er lett på dagens telefoner og i tillegg kan man slå på litt mer personvern med at innhold i varsler er skjult frem til man har låst opp telefonen. Altså er sannsynligheten høy for at man med å bryte tilliten ikke klarer å finne noe som konkret beviser at samboer er utro. Og da sitter man ofte fortsatt igjen og lurer. "Jeg fant ingenting åpenbart, men...". Og da lurer jeg... er da forholdet et godt forhold? Jeg skal ikke påstå at det alltid da er grunn til å bryte forholdet. Tvert i mot. Men hele settingen er et åpenbart bevis på at man har en utfordring i forholdet som må løses. Å gå over lengre tid å ikke ha tillit nok til samboer er så giftig at til slutt vil det skade en eller begge uansett, på en eller annen måte. Skjuler han noe? Ja det er godt mulig, men det trenger ikke være utroskap. Og uansett er dette faktisk noe dere må rydde opp i nå, og ikke vente på at mistanken ødelegge alt godt i forholdet. En mann som er utro eller chatter med andre, vil heller kappe av seg armen enn å være ærlig om du spør. Hadde livet bare vært så enkelt. «Er du utro» «ja, jeg er visst det» men sånn er det jo ikke. Jeg hadde sjekket. Anonymkode: 58442...0d4 29
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her.. uff så fælt.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si og gjøre.. hmm.. tips? kan jo spørre hvorfor men spørs om jeg får noe svar Anonymkode: 3308f...3e5 Glem telefonen din på jobb en dag. Be om å låne hans for å ringe din mor/venninne/noe viktig. Nekter han da bør han ha en temmelig god grunn. Insisterer han på å ringe for deg - ok. Men rusle til et annet rom mens du prater, og se hvordan han oppfører seg da. Det vil om ikke annet fortelle deg om det er noe på den telefonen du absolutt ikke bør se. Anonymkode: 15bc7...8de 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå