AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Skrevet 11. januar 2020 Jeg har i det siste begynt å få tanker om unge menn som jeg ser i hverdagen. På butikken, togstasjonen og lignende. Jeg er skilt, midt i 40-åra og egentlig på jakt etter en hyggelig, sporty og kjekk mann på min egen alder. Det tror jeg også jeg finner meg snart. Men jeg ser altså etter menn som er 18-25 og blir veldig seksuelt fokusert på dette i øyeblikk hvor noen av dem ser på meg, eller når jeg for eksempel ser veltrente kropper på treningssenteret eller står veldig nært på t-banen. Jeg har aldri gjort noe med dette og er for flau til å snakke med mine venninner om dette. En jeg har god kontakt med har vist et nakenbilde hun fikk av en ung mann hun hadde sex med etter en kveld på byen. Jeg lot som om jeg ble sjokkert, men jeg ble nok heller opphisset. Jeg har fantasert mye om dette i det siste og lurer veldig: er det veldig dumt å prøve ut fantasien? Blir jeg sett på som billig av mine venninner tror dere? Er det bedre å ha det som en fantasi? Hvordan unngå at du får en superkåt 20-åring som stalker meg etterpå og tror vi skal bo sammen i framtiden...? Kan dette ødelegge alt for mine muligheter til å finne den «perfekte» mannen på min egen alder? Holder på å bli gal av det og tror jeg snart tar noen dumme valg... Anonymkode: d70fa...975 4
bullehurk Skrevet 11. januar 2020 #2 Skrevet 11. januar 2020 Jeg er 43, og har en elsker på 27. Har aldri hatt det så bra. Jeg ser ikke for meg at jeg skal gå tilbake til noen på min alder nå. Av og til må en bare våge, leve livet og nyte nuet. Det er nå vi lever, vi får heller sitte på hjemmet å angre på det vi har gjort, enn det vi aldri våget å gjøre. Ikke bare seksuelt har jeg det mye bedre, det smitter over på så mye annet. Bedre humør og energi, føler at jeg er en mye mer positiv Mamma, kollega og venn. I det hele tatt, en gladere person ovenfor mine omgivelser med mer overskudd psykisk. Nei, blås i dine venninner (noen av mine er misunnelige), å kjør på. Tror garantert at du ikke vil angre. Det er såå deilig å endelig få slippe begjæret og lengselen løs. Under 25 blir kanskje litt for ungt for min del, men det er meg, det er ditt liv. Grip dagen og nyt livet. Lykke til ! 8
Gjest jeanieludd Skrevet 11. januar 2020 #3 Skrevet 11. januar 2020 Jeg kan anbefale deg å prøve ut Tinder. Bare sett alder på menn du ønsker å møte ned til 18 eller hvor ung du ønsker de. Jeg får mange match og dates med unge menn. Jeg er 39 selv.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 Ts, er du sikker på at en kvinne i alder takler det å skulle betjene en ung mann med konstant ståpikk? En som vil knulle deg hver dag og gjerne flere runder om dagen. Å gå fra en eldre mann med halvslapp snopp til en ung manns beinharde stålkuk kan gi underlivet ditt et sjokk, hvor du blir sår og støl. Anonymkode: 7da98...297
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts, er du sikker på at en kvinne i alder takler det å skulle betjene en ung mann med konstant ståpikk? En som vil knulle deg hver dag og gjerne flere runder om dagen. Å gå fra en eldre mann med halvslapp snopp til en ung manns beinharde stålkuk kan gi underlivet ditt et sjokk, hvor du blir sår og støl. Anonymkode: 7da98...297 Lurer på alderen din jeg? Min mann er 48 og er like hard og stiv som han var da han var 28. Han har lyst på meg 24/7. Kan ikke se store forskjellen på han kontra en på 20-25. Anonymkode: 3c669...234 14
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts, er du sikker på at en kvinne i alder takler det å skulle betjene en ung mann med konstant ståpikk? En som vil knulle deg hver dag og gjerne flere runder om dagen. Å gå fra en eldre mann med halvslapp snopp til en ung manns beinharde stålkuk kan gi underlivet ditt et sjokk, hvor du blir sår og støl. Anonymkode: 7da98...297 ha ha ha ha ha! Fordelen med unge menn er at det går så kjapt. Mye heller fem minutter (eller to minutter...) to ganger om dagen enn en eldre mann som holder på i en jævla time hver gang - det er hva man blit støl og sår av. Anonymkode: 42642...6b8 17
OPIgirl Skrevet 11. januar 2020 #7 Skrevet 11. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts, er du sikker på at en kvinne i alder takler det å skulle betjene en ung mann med konstant ståpikk? En som vil knulle deg hver dag og gjerne flere runder om dagen. Å gå fra en eldre mann med halvslapp snopp til en ung manns beinharde stålkuk kan gi underlivet ditt et sjokk, hvor du blir sår og støl. Anonymkode: 7da98...297 Haha😂😂😂 Dummeste jeg har lest på lenge. 14
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #8 Skrevet 11. januar 2020 2 minutter siden, OPIgirl skrev: Haha😂😂😂 Dummeste jeg har lest på lenge. Noen som ikke har greie på det. Fins mange menn i 40 og 50 årene som har sexlyst og ståpikk, og som er gode elskere. Anonymkode: 06734...ff7 2
bullehurk Skrevet 11. januar 2020 #9 Skrevet 11. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som ikke har greie på det. Fins mange menn i 40 og 50 årene som har sexlyst og ståpikk, og som er gode elskere. Anonymkode: 06734...ff7 Eeehh...... Mange liksom ???? Det er en kjennsgjerning, ren biologi at det går nedover med potens og seksuell energi med alderen på menn. I motsetning til kvinnen. Ja, det finnes unntak men som regel har menn sterkest libido i unge år mens det er motsatt med oss. Så den perfekte combo seksuelt er ung menn/moden kvinne. Ja, jeg har prøvd begge deler så jeg vet hva jeg snakker om i motsetning til de mange synsere her inne. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #10 Skrevet 11. januar 2020 Åh, her må du bare ta for deg og nyte mens lysta er der. Ikke noe å skamme seg over det! Anonymkode: 3dd20...e3d 4
Katten.2.0 Skrevet 11. januar 2020 #11 Skrevet 11. januar 2020 De fleste unge menn skjønner at dette er en ren seksuell greie, så kjør på! Har selv alltid likt sex med kvinner som er betraktelig eldre enn meg selv. 3
Pia Sofia Skrevet 11. januar 2020 #12 Skrevet 11. januar 2020 Jeg tror nok ikke så mange av de unge kommer til å ønske om å flytte inn til deg, det kan du nok ta helt med ro! De kommer heller til å være redd for at du skal ønske det! Jeg synes absolutt du skal leve ut disse fantasiene, hvorfor ikke? MÅ du fortelle venninnene dine om alt? Nei, det må du ikke! Det er garantert null problem å skaffe sex med unge menn! Jeg har hatt flere elskere siste året, opptil ti år yngre og fem år eldre. Det har vært supert, men plutselig ble jeg ferdig. Nå gidder jeg ikke mer. Men er glad for å ha gjort det, og kjent at det plutselig ikke var noe stas mer, da trenger jeg ikke lure senere. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #14 Skrevet 11. januar 2020 Å få sex med yngre menn er kjempelett! Anonymkode: a0775...4f6 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #15 Skrevet 11. januar 2020 Har Ts forøvrig tenkt på mødrene til disse unge mennene? Hva tror du moren ville sagt når hun fikk vite at sønnen hennes ble bondefanget av en eldre dame på hennes alder? Unge menn har også skjørere følelsesliv. Hva om han blir forelsket og du dumper han fordi du bare ville utnytte kroppen hans? Anonymkode: 7da98...297 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #16 Skrevet 11. januar 2020 Hadde det vært en mann som Ts, hadde svarene vært helt annerledes. Kan man kalle damer for gamle griser? Anonymkode: f4a37...18b 10
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 Jeg tror at det er mer vanlig enn vi aner at "eldre" kvinner finner yngre menn under 40 seksuelt attraktive... Anonymkode: 8d73c...5b4 3
OnFire Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 "Ingen" fare for at unge menn ser for seg et fast forhold. De fleste vil tenke at dette er sex. 4
OnFire Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har Ts forøvrig tenkt på mødrene til disse unge mennene? Hva tror du moren ville sagt når hun fikk vite at sønnen hennes ble bondefanget av en eldre dame på hennes alder? Unge menn har også skjørere følelsesliv. Hva om han blir forelsket og du dumper han fordi du bare ville utnytte kroppen hans? Anonymkode: 7da98...297 Er man gammel nok til å ha sex, er man også gammel nok til å skjønne at dette i utgangspunktet handler om sex og ikke fast forhold. Disse mennene vil heller ikke ha noe ønske om at familien skal vite om dette, så fast forhold er utelukket. Bondefanget? Hva mødrene evt måtte mene om dette spiller ingen rolle, utenom at det kan bli flaut. 3
bullehurk Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at det er mer vanlig enn vi aner at "eldre" kvinner finner yngre menn under 40 seksuelt attraktive... Anonymkode: 8d73c...5b4 Ja jøss, det har vært sånn til alle tider, bare at nå er det mer åpenhet rundt det. Allerede i det gamle Rom eksisterte det (og sikkert før det). De rike fruene betalte vaktene i Colloseum for en kosestund med de unge gladiatorene. Så dette er ikke noe nytt, Herregud. Men i dag skal vi visst skamme oss, merkelig utvikling. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå