AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #61 Skrevet 12. januar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne kalt meg et mobbeoffer (klippet) Men det har jeg aldri gjort. Jeg har prøvd å kjempe meg opp og frem, uten å gi fokus til alt det vonde som har vært. Jeg er ikke et offer, og livet mitt er ikke basert på hell eller uhell. Det er basert på mange valg som har vist seg å være kloke. Anonymkode: ec738...0d6 Men hvor ligger motsetningen i å konstatere fakta (uheldig med livet/mobbet) og samtidig stå på videre, se mulighetene, og prøve ta gode valg? Anonymkode: 65435...514 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #62 Skrevet 12. januar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Antakelig var ikke alle hun tok kontakt med like hjelpsomme, men selv om bare en av dem hadde hjulpet henne så ville hun vært i en bedre situasjon enn hvis hun ikke hadde gjort noe. For de som ikke kunne hjelpe så har hun ikke tapt noe. Hvis din negative mentalitet hadde vært riktig ville det ikke vært noen vits i å prøve på noe som helst, men det er den ikke. Jo hardere og lenger man prøver, jo større sjanse for å lykkes. Nei, man er aldri garantert å lykkes, men man er tilnærmet garantert å ikke lykkes hvis man ikke prøver. Jeg skjønner at er vanskelig å innrømme for alle som ikke orker eller gidder å prøve og derfor ønsker å tro at de som har lykkes bare har hatt flaks, men det er like fullt fakta. Anonymkode: ccdbd...bc6 Det kan man anta, men man vet ikke. For da hadde livet utviklet seg på en annen måte enn det gjorde nå. Som kjent kan hjelpen komme fra uventet hold, det kunne ha vært tilfellet også her. Anonymkode: d6138...1c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå