AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #1 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg lurer på pris på dagmamma i Bergen og omegn. Anonymkode: 24899...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #2 Del Skrevet 11. januar 2020 Som regel er det barnehagepris + kontantstøtte uansett hvor i landet man bor😊 Anonymkode: 9512f...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Del Skrevet 11. januar 2020 Takk for svar! Vet du/dere hvor en annonserer slike tjenester? Prøvde Finn, utan hell.. Anonymkode: 24899...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg pleier å ta 7500 kr som dagmamma,jeg synes det veldig kjekt å passe barn så er ikke ute etter å tjene mest mulig. Anonymkode: 2e00c...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Vet du/dere hvor en annonserer slike tjenester? Prøvde Finn, utan hell.. Anonymkode: 24899...47e Type oppslagstavler på fb for området du bor/jobber i f.eks., eller annonser i avisen, lapp på butikkens infotavle, lapp på postkassestativene Anonymkode: 9512f...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 11. januar 2020 #6 Del Skrevet 11. januar 2020 Så rart at du ikke fant noen;en vennine av meg var nettopp på jakt etter dagmamma i Bergen å hun fikk veldig mange som var intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 11. januar 2020 #7 Del Skrevet 11. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Type oppslagstavler på fb for området du bor/jobber i f.eks., eller annonser i avisen, lapp på butikkens infotavle, lapp på postkassestativene Anonymkode: 9512f...b48 Er nok ikke så mange som leser annonse i avisen om dagmamma,det er veldig gammaldags Prøv heller oppslagstavle for der du bor på facebook eller kjøp og salg sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå