Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i en begravelse, og lurer på hvordan jeg skal ha neglene. Vurderer helt sort. Men kan jeg ha noe nøytralt, type fransk manikyr e.l.? Liker å ha pyntede negler, men dette er vel ikke anledningen til å slå seg helt løs.... 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingen vil bry seg. Andre ting man tenker på inslike situasjonef, så negler blir ikke prioritert, i såfall kke å se på andres.

Anonymkode: 3c172...755

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen vil bry seg. Andre ting man tenker på inslike situasjonef, så negler blir ikke prioritert, i såfall kke å se på andres.

Anonymkode: 3c172...755

Signerer denne, jeg.

Anonymkode: e1951...5a6

• Liker 1
Skrevet

Ville vel sagt noe nøytralt.. ellers er det vel fritt frem. Men tenk klassisk og pent fremfor «freaky». Det er tross alt konservative antrekk som skal brukes og jeg går ut fra at det skal holdes i kirke/kapell? 
Akkurat neglene er vel ikke sånn super viktig, men tenker kanskje noe klassisk/nøytralt passer seg bra. 

- Jeg kondolerer.

Anonymkode: 8d9ac...f52

• Liker 4
Skrevet

Tviler på at noen bryr seg om eller legger merke til neglene dine med mindre de er knallrosa

Anonymkode: 1e0c1...cef

Skrevet

Hadde helt klart gått for fransk manikyr i stedet for svarte negler. Det er mer nøytralt og er det jeg synes ‘passer seg’ best.

Med mindre avdøde likte noe spesielt, slik som da jentene til Ari Behn hadde pyntet seg med rosa fordi det var favorittfargen hans. Det var en fin gest.

Kondolerer så mye :dagens-rose:

Anonymkode: e5f75...8cd

• Liker 3
Skrevet

Nei, helt seriøst. Hvorfor er det så viktig for deg å ha fine negler i en begravelse?? Hvis du absolutt må, så bruk kun en svak farge. Nærmest kun klarlakk. Det er det siste folk legger merke til i en begravelse.

Anonymkode: d146c...263

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om du hadde flisete negler eller lange, røde negler. 

Anonymkode: c31a8...f22

• Liker 1
Skrevet

tanken på at neglene er et tema en gang i en slik setting er egentlig bare trist..

• Liker 3
Skrevet

Ingen bryr seg om hvilke neglelakk du har på i begravelsen.

Skrevet
På 12.1.2020 den 13.28, The Kitten skrev:

Ingen bryr seg om hvilke neglelakk du har på i begravelsen.

Vel, akkurat svarte negler hadde jeg faktisk reagert på, det hadde jeg enten tenkt var et helt feilslått forsøk på "sørgefarge" eller rett og slett litt provoserende rocker- eller emoimage, avhengig av stilen til TS ellers. Det meste annet hadde vært innafor (selv om jeg personlig ville skippa knallrødt og gått for fransk manikyr eller noe veldig diskret nude).

Anonymkode: a7795...e7b

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ha på neglelakk du, ingen kommer til å bry seg ei heller legge merke til det.

Skrevet

Tror du virkelig at noen kommer til å bry seg om neglene dine i en sånn anledning? 

Anonymkode: 7b265...68f

• Liker 1
Skrevet

Enkelte er faktisk sånn at det er lettere å ha noe så overfladisk som antrekk og negler å fokusere på ,  før en begravelse.

Og ja,enkelte kommer til å se og tenke over hvilken neglelakk man går med.

Ser da bare hvor dømmende svar som kommer her,selvfølgelig vil noen tenke sitt hvis man kommer med lange blanke knallrøde negler..

Gå for fransk manikyr,nude eller annen nøytral farge på neglene du TS, fint av deg å tenke på dette. Synes man kan tenke litt på etikkette og være diskret pyntet , på tross av at vi er i 2020.. 

Anonymkode: 7d243...b26

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ei som ser på hendene og neglene til folk. Jeg sier selvfølgelig ingenting men vil tenke at noen som går med rød neglelakk i en begravelse, med mindre det er ønsket av avdøde, ser frem til at avdøde kommer i jorden. 

Personlig mener jeg nude, klar, fransk/amerikansk eller andre duse farger er innenfor. 

Anonymkode: 5014b...744

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...