Grooo Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Ok, Grooo er barnevakt. Skulle møtte mamman og de to barna på halvveien, og hadde egenltig en times kjøring hjem igjen. Det tok 45 min ekstra, pga 30 min mer eller mindre stillestående kø (rushtrafikk) og 15 miin spypauser. Heldigvig syntes minstemann på to og et halvt det var moro å kaste opp, og eldstemann på fire og et halvt sov igjennom det hele så det gikk ganske bra. Men åssen får jeg ut denne lukta av barnesetet? Setetrekket og bilbeltet er ganske ekkelt for å si det sånn, og jeg vet fra før at foreldrene har sagt det ikke går å ta det ut. Så hvordan vasker jeg best mulig???
Grooo Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2005 Ok, har fått det vekk så godt det går. Takk til Marianne for gode råd!
Grooo Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2005 Det var egenltig veldig lite i setet, så litt Jif universal på selen gjorde susen sammen med en våt klut og lit Febreeze spray. Luktet egentlig ikke noe i det hele tatt før vi startet å vaske, fikk tørket vekk alt med en gang på turen i sta og det aller-aller meste havna på genseren i første omgang og på jakka den neste runden. SÅ det var aldeles ikke så ille som jeg trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå