Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på julebord med jobben i morgen, vi skal spise ute blant annet. Men jeg er så stresset over det, vet ikke helt hvorfor.. men analyserer alt fra a til å... redd for å dette utenfor osv. Men jeg kjenner jo de på jobben relativt godt, men har aldri vært utenom jobb med noen av de. Har dere noen gode råd til meg? Jeg kommer overens med alle og er generelt veldig sosial så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn som dette..

Anonymkode: 182a1...e10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen du kan avtale å reise dit sammen med eller kanskje møte for en øl eller noe før det faktiske julebordet? Det vil kanskje også være noe du «gruer» deg litt til, men vil gjøre starten på selve julebordet lettere siden du da kommer sammen med dette mennesket og dere har allerede fått praten litt i gang? Og husk å moderere alkoholinntaket, så bør det nok gå helt fint! Kjøp deg Aftenposten og les fra A til Å i morgen på dagen, så har du noe aktuelt å snakke om hvis det blir stillhet. Eller, for all del, kjøp en Finans avis, interiør blad, illustrert vitenskap, alt ettersom hva du jobber med.. 

Anonymkode: 437b1...a05

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på julebord med jobben i morgen, vi skal spise ute blant annet. Men jeg er så stresset over det, vet ikke helt hvorfor.. men analyserer alt fra a til å... redd for å dette utenfor osv. Men jeg kjenner jo de på jobben relativt godt, men har aldri vært utenom jobb med noen av de. Har dere noen gode råd til meg? Jeg kommer overens med alle og er generelt veldig sosial så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er sånn som dette..

Anonymkode: 182a1...e10

Mye motstridende her.

Du fremstår som veldig usikker på deg selv, at du må bli godtatt. Ikke tenk på det, bare møt opp å gjør det som føles riktig for deg. Du må nok trekke tilbake at du er sosial, mange tror de er sosiale fordi de omgås mennesker. Det er feil, det er hvordan du møter og oppfører deg mot andre mennesker. Skal du bli trygg på deg selv må du ut i verden på egenhånd, uten å ha med deg tryggheten. Få gjør det.

Anonymkode: 2b2c9...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...