Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er så digg å kunne hoppe inn i tøfler og morgenkåpe etter en dusj på kvelden, men hva heter sånne tøfler i stoff som man kan vaske? Slike som gjerne brukes på hoteller. Hvor får jeg tak i det? 

Anonymkode: 4b245...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Travel slippers på engelsk i alle fall. Kanskje du finner noe på ebay som kommer til Norge før april så du slipper tollgebyr. 

Anonymkode: 4a88e...ec2

Skrevet

Om de er vaskbare eller ikke kan du finne ut på egenhånd, men en sjekk i en skobutikk gav meg fort svaret på spørsmålet ditt!

Anonymkode: 4c9b6...494

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Travel slippers på engelsk i alle fall. Kanskje du finner noe på ebay som kommer til Norge før april så du slipper tollgebyr. 

Anonymkode: 4a88e...ec2

Takk, skal sjekke :)

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om de er vaskbare eller ikke kan du finne ut på egenhånd, men en sjekk i en skobutikk gav meg fort svaret på spørsmålet ditt!

Ser bare vanlige tøfler der?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de har gummisåle.

Ok, hva såler skal de ha da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, hva såler skal de ha da?

Ingen såle eller såle i stoff. Det er sånne som er i kun stoff som du kan legge sammen og vaske i maskinen. Vet dessverre ikke hva det heter på norsk, men fant noen da jeg søkte på cotton slippers. Tror jeg har sett det i interiørbutikker, men aldri i skobutikker.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen såle eller såle i stoff. Det er sånne som er i kun stoff som du kan legge sammen og vaske i maskinen. Vet dessverre ikke hva det heter på norsk, men fant noen da jeg søkte på cotton slippers. Tror jeg har sett det i interiørbutikker, men aldri i skobutikker.

Sånne da? https://jysk.no/baderom/bekledning-fottoy/slippers/tofler-vallis-str-s-xl-frotte-svart 100% polyester

Skrevet

Takk, ønsker ikke polyester, men kanskje lin eller noe sånt. Fant mange på Etsy, men hadde vært lettvint å bestille her hjemme. Skal sjekke Zalando, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...