Gå til innhold

BRYLLUPET MITT BLE TOTALT KATASTROFE

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i et bryllup på 90-tallet og hadde på meg en hvit minikjole. Jeg var ikke klar over at det ikke var lov å ha hvite kjoler i bryllup. Hvis jeg tok bort oppmerksomheten fra bruden så var det vel fordi jeg så smoking hot ut, og det gjorde ikke bruden i sin bløtkakebrudekjole😃

Anonymkode: 14a27...112

Du klarte ikke si at du så pen ut uten å trykke ned noen andre? Kommer aldri til å skjønne folk som er så ekle. 

Anonymkode: b9ed5...657

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare hvite? 

Anonymkode: b9ed5...657

Hvite pga brudekjolen og røde for de antyder at du har vært sammen med brudgommen tydeligvis.. Ellers vet jeg ikke

Anonymkode: dbaef...c57

Skrevet

#ilandsproblemer

Anonymkode: 75100...324

• Liker 10
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men dette var faktisk den viktigste dagen i livet mitt. Og selv om det kanskje ikke hørtes ut som en veldig stor greie. Så var det ikke akkurat så veldig hyggelig. 

Men jeg kan skjønne hvorfor hun gjorde dette, fordi hun har alltid vært sjalu på meg. Og det er det største problemet.

Anonymkode: 2b3d0...a58

Jeg syns du fikk mange dumme svar her inne ts. 

Gi det ett par år, så kan du gifte deg på nytt og droppe i å invitere venninnen din☺️

Anonymkode: 14a0c...c05

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men dette var faktisk den viktigste dagen i livet mitt. Og selv om det kanskje ikke hørtes ut som en veldig stor greie. Så var det ikke akkurat så veldig hyggelig. 

Men jeg kan skjønne hvorfor hun gjorde dette, fordi hun har alltid vært sjalu på meg. Og det er det største problemet.

Og du fortsetter med å gi henne oppmerksomhet ved å tillate henne å fortsette å ødelegge siden du sier at hun gjorde nettopp det. Ta makten tilbake! 

Anonymkode: b89bf...175

Skrevet

Ok. Er det slik at det ikke var den hvite kjolen i seg selv, men det faktum at hun ønsket å ramme deg i ditt eget bryllup som får deg til å reagere så sterkt? Hadde det vært like ille om en litt fjernere og mindre betydelig gjest hadde hatt hvit kjole? 

En sjalu venninne er ikke en god venninne. 

Anonymkode: 75100...324

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, WinWin said:

Og at da venninnen kom i hvit kjole gjorde katastrofen til et faktum 🙈

Ja, hvitt er en upraktisk farge å bli dronebombet i.

Hvis jeg hadde sett en ikkebrud i bryllup i hvit kjole, hadde jeg trolig tenkt "oj, hun der kommer til å få tyn på kg". Og så hadde jeg ikke tenkt noe mer på det. Det hadde på ingen måte gått ut over "oppmerksomheten" til bruden. Hva skal den oppmerksomheten egentlig gå ut på? Droppet folk gratulasjoner og klemmer og gaver og flokket seg rundt hun andre i hvit kjole?

Anonymkode: 59a04...766

• Liker 9
Skrevet

oioioi.. for en problemstilling - noen tar oppmerksomheten bort fra bruden i hennes eget bryllup i så stor grad at bruden føler hele dagen er ødelagt. Det som skulle vært hennes fineste dag - joda, jeg ser at det er en lei sak, men om det er en katastrofe eller ikke kommer ann på øynene som ser. la oss forsøke se det med brudens øyne 😉 

Jeg ville nok tenkt at om hun bevisst valgte en kjole og en oppførsel som såret meg ville jeg vurdert vennskapet ut fra min følelse for henne og hennes handlinger i annen rekke.

Når det er sagt, brannen i Australia er en katastrofe.

• Liker 1
Skrevet

Komedie😂

Anonymkode: 29d5c...898

Skrevet

Kom hun i brudekjole altså? Og ingen av gjestene kjente brudeparet, så alle trodde hun var bruden? Ja, det er jo litt kjedelig, men ingen katastrofe.

Anonymkode: 3419a...8a9

• Liker 4
Skrevet

Venninnen min kom i en hvit kjole og tok all oppmerksomheten fra meg. Vet ikke om hun tenkte helt over valget eller ikke. Har tatt det opp med henne, men hun bare unngår det. Vet ikke om hun er venninne å holde på eller ikke

😂 - fordi jeg mangler ord.

• Liker 4
Skrevet

Min venninnes (altså brudens) far døde under bryllupsfesten. Bare sånn for å gi litt perspektiv.

Anonymkode: b6b1f...f02

• Liker 13
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min venninnes (altså brudens) far døde under bryllupsfesten. Bare sånn for å gi litt perspektiv.

Anonymkode: b6b1f...f02

Så utrolig frekt av ham, da var det vel ikke mye oppmerksomhet bruden fikk??

Anonymkode: 654cf...b96

• Liker 9
Skrevet

Du vet ikke hva en katastrofe er, kjære deg

Anonymkode: 2bb9a...061

• Liker 5
Skrevet

Nå så jeg får meg det scenariet ut fra overskriften. Gud, hvor skuffet jeg ble av HI. 

Anonymkode: fd9ff...99a

• Liker 6
Skrevet

Hvordan kan noen klare å stjele oppmerksomheten fra brudeparet pga en kjole? 

I så fall må brura være eksepsjonelt kjedelig. 

• Liker 2
Skrevet

Det er selvfølgelig teit å møte opp i hvit kjole i bryllup, men du må roe ned katastrofetankene her, altså.  I mitt bryllup er alle kvinnelige gjester penere i joggedress enn jeg er i brudekjole - og det gikk bra likevel.  Mannen min hadde fokus på meg, mine superfine venninne, søster og svigerinne fikk masse oppmerksomhet - jeg synes det bare var deilig.

Anonymkode: 03138...dab

• Liker 2
Skrevet

Synes det er mer rart av de andre gjestene som da valgte aktivt å overse bruden fremfor venninna. 

Anonymkode: 77442...6db

Skrevet

Jeg synes hele regelen med at hvitt er utelukket i et bryllup er tull, men siden det nå en gang er slik er det dårlig gjort av henne å komme i hvit. Men kanskje er hun en av de få som ikke har fått det med seg.

Men det er ingen katastrofe uansett. Det er stor forskjell på en hvit brudekjole og en vanlig hvit kjole. For min del hadde det ikke betydd noen ting.
Gratulerer som nygift,

Anonymkode: 36c04...827

Skrevet

Etter gamle skikker skulle gjestene i et bryllup ikke bruke hvitt, rødt, grønt og svart, dette gjelder damer. Kjolen skulle heller ikke være for kort. I tillegg var det regler på hvordan menn skulle kle seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...