Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med Angel - TM. Den eneste parfymen jeg har fått brekninger av å lukte på.

Hvilken parfyme klarer ikke du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Tja, Angel inntar førsteplassen hos meg også. Folk dynker den på seg i sånne doser at man skulle tro de ville slå omgivelsene i svime. Ellers er Pure Poison fra Dior også en høydare hos meg.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Aner ikke hva de enkelte heter, men jeg reagerer veldig på mange parfymer. Spesielt der hun dynker ned seg selv, men ikke merker det selv. Forferdelig, grusomt, og noe å tenke på for alle. Selv om dere tror dere tar lite på, så skal det ikke mye til for å stinke.

Gjest hera ulogga
Skrevet

Pleasure. Og LouLou, hvis den finnes ennå, da.

Gjest gjest1
Skrevet

Angel her også. Pluss Eternity.

Skrevet

Definitivt Champagne! Får hodepine bare ved tanken!!

Gjest siri piri
Skrevet

Er enig i Angel. Trèsor og Dune blir også litt i tyngeste laget.

Skrevet

En som heter Opium eller noe sånt.. helt grusom. Og Escada-sommerduften fra i fjor synes jeg er kvalmende (elsker årets da).

Skrevet

Opium er den verste parfymen jeg vet om. Minner meg om en gammel arbeidskollega som bestandig brukte den, men på henne luktet den rett og slett kattepiss. *grøss*

Angel er søt og kvalmende. Rive Gauche er heller ikke noe særlig syns jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Cool Water. Og Laura... Sistnevnte er så søt at jeg får brekninger.

Gjest Gjesta
Skrevet

Rart hvordan de duftene vi nevner her stadig er blant de mest solgte i Norge :ler: (Esthetique har jo en slik bestselgerliste, dvs parfymer man IKKE skal kjøpe fordi alle andre allerede har dem).

Skrevet

jeg HATER Miracle fra Lancome! UUuhhh....

Skrevet
Rart hvordan de duftene vi nevner her stadig er blant de mest solgte i Norge :ler: (Esthetique har jo en slik bestselgerliste' date=' dvs parfymer man IKKE skal kjøpe fordi alle andre allerede har dem).[/quote']

Tenkte det jeg også. :ler:

Ligger den lista ute på nett forresten? Hadde vørt morsomt å sett hvordan min parfyme gjorde det der, tror ikke den er av de mest populære.

Gjest Seleena
Skrevet
jeg HATER Miracle fra Lancome! UUuhhh....

ENIG

Gjest Gjesta
Skrevet

Du finner den inne på esthetique.no Britneys Curious er for tiden den mest solgte parfymen i landet.

Skrevet

Du finner den inne på esthetique.no Britneys Curious er for tiden den mest solgte parfymen i landet.

Den lukter skikkelig billig, minner litt om noen av de Nille kopiene vi kjøpte da vi var små. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...