Arwen Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Jeg sliter veldig med Angel - TM. Den eneste parfymen jeg har fått brekninger av å lukte på. Hvilken parfyme klarer ikke du?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #2 Skrevet 3. juni 2005 Tja, Angel inntar førsteplassen hos meg også. Folk dynker den på seg i sånne doser at man skulle tro de ville slå omgivelsene i svime. Ellers er Pure Poison fra Dior også en høydare hos meg.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Aner ikke hva de enkelte heter, men jeg reagerer veldig på mange parfymer. Spesielt der hun dynker ned seg selv, men ikke merker det selv. Forferdelig, grusomt, og noe å tenke på for alle. Selv om dere tror dere tar lite på, så skal det ikke mye til for å stinke.
Gjest hera ulogga Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Pleasure. Og LouLou, hvis den finnes ennå, da.
Gjest asa Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 Definitivt Champagne! Får hodepine bare ved tanken!!
Gjest siri piri Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Er enig i Angel. Trèsor og Dune blir også litt i tyngeste laget.
Milly:) Skrevet 3. juni 2005 #9 Skrevet 3. juni 2005 En som heter Opium eller noe sånt.. helt grusom. Og Escada-sommerduften fra i fjor synes jeg er kvalmende (elsker årets da).
Cinnamon Skrevet 3. juni 2005 #10 Skrevet 3. juni 2005 Opium er den verste parfymen jeg vet om. Minner meg om en gammel arbeidskollega som bestandig brukte den, men på henne luktet den rett og slett kattepiss. *grøss* Angel er søt og kvalmende. Rive Gauche er heller ikke noe særlig syns jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2005 #14 Skrevet 3. juni 2005 Cool Water. Og Laura... Sistnevnte er så søt at jeg får brekninger.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #15 Skrevet 3. juni 2005 Rart hvordan de duftene vi nevner her stadig er blant de mest solgte i Norge (Esthetique har jo en slik bestselgerliste, dvs parfymer man IKKE skal kjøpe fordi alle andre allerede har dem).
Arwen Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #17 Skrevet 3. juni 2005 Rart hvordan de duftene vi nevner her stadig er blant de mest solgte i Norge (Esthetique har jo en slik bestselgerliste' date=' dvs parfymer man IKKE skal kjøpe fordi alle andre allerede har dem).[/quote'] Tenkte det jeg også. Ligger den lista ute på nett forresten? Hadde vørt morsomt å sett hvordan min parfyme gjorde det der, tror ikke den er av de mest populære.
Gjest Seleena Skrevet 3. juni 2005 #18 Skrevet 3. juni 2005 jeg HATER Miracle fra Lancome! UUuhhh.... ENIG
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #19 Skrevet 3. juni 2005 Du finner den inne på esthetique.no Britneys Curious er for tiden den mest solgte parfymen i landet.
Arwen Skrevet 3. juni 2005 Forfatter #20 Skrevet 3. juni 2005 Du finner den inne på esthetique.no Britneys Curious er for tiden den mest solgte parfymen i landet. Den lukter skikkelig billig, minner litt om noen av de Nille kopiene vi kjøpte da vi var små. :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå