AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Jeg har et par små føflekker i ansiktet som har kommet etter overdreven soling i tenårene, disse plager meg litt. Noen som har fjernet føflekker ved hjelp av laser som kan anbefale en klinikk og foredle meg litt om hvordan det var? Anonymkode: dc918...0b8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Jeg fikk fjernet flere hos en hudlege for noen år siden. Han brente de bort, men er usikker på om det var med laser eller ikke, men det var i alle fall helt uten noen form for smerter eller ubehag. Lukten kunne være litt ubehagelig, men ellers ingen problemer. Ble aldri arr eller noen merker av det. Sydde aldri. Anonymkode: 7aa80...282 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk fjernet flere hos en hudlege for noen år siden. Han brente de bort, men er usikker på om det var med laser eller ikke, men det var i alle fall helt uten noen form for smerter eller ubehag. Lukten kunne være litt ubehagelig, men ellers ingen problemer. Ble aldri arr eller noen merker av det. Sydde aldri. Anonymkode: 7aa80...282 Hvilken klinikk? Anonymkode: dc918...0b8
CabinCruiser Skrevet 12. januar 2020 #4 Skrevet 12. januar 2020 Anbefaler å prøve pigmenteringskur før du går til noen sånne skritt. ZO har mange produkter og som også har som følge at føflekker og pigmentering blir borte. Har testet det ut. Siste skuddet mitt er Melamix som jeg har testet på èn føflekk siden jul. Den begynner å slippe taket nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå