Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med dette problemet hele mitt liv. Jeg får meg ikke venner og det kun for navnet mitt. Alle tror jeg er en bitch. Jeg gråter meg selv til søvn hver natt. og har grått så mye at airpodsene mine har blitt ødelagt av all gråtingen. hva skal jeg gjøre?

-thea

Anonymkode: 0ae40...c23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skift navn til Nicholaiii ❤️

Anonymkode: 3744e...f88

• Liker 41
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: fb34f...ddb

• Liker 3
Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt. Se på egen oppførsel og væremåte heller enn å lete etter teite unnskyldninger som dette.

Anonymkode: adc9e...8f6

• Liker 18
Skrevet

Du skal slutte å oppføre deg som en tulling. 

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skift navn til Nicholaiii ❤️

Anonymkode: 3744e...f88

Beste svaret ever 🙌🏻

Anonymkode: 46045...719

• Liker 6
Skrevet

Jeg har et mye mer unormalt navn, bare 500 i Norge som heter det. Får meg venner fordet 🤔

Anonymkode: f291d...967

Skrevet

Er du 12 år?

Anonymkode: a9298...485

• Liker 2
Skrevet

Kjenner ei jente som heter Thea, hun var virkelig virkelig en skikkelig bitch!! Lånte penger av folk og ikke leverte tilbake, baksnakket alle, hadde sex med mange gutter. Var rotete ryddet ikke etter seg og sånt. Nei, ikke rart hun ikke har venner. Jugde masse, Alle vet jo at hun var fake. 

Gjest theTitanic
Skrevet

Hva er rart med å hete Thea? Og hvorfor bytter du ikke? Det tar fem sekunder og du kan hete hva du vil nesten.

Skrevet

Du får bytte navn da, hvis du mener det er det som er problemet..

• Liker 1
Skrevet

Pussig at jeg har 2 venninner som heter det. Kanskje sier det noe om meg også...

Anonymkode: e0663...14e

• Liker 1
Gjest Von Erich
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt med dette problemet hele mitt liv. Jeg får meg ikke venner og det kun for navnet mitt. Alle tror jeg er en bitch. Jeg gråter meg selv til søvn hver natt. og har grått så mye at airpodsene mine har blitt ødelagt av all gråtingen. hva skal jeg gjøre?

-thea

Anonymkode: 0ae40...c23

Du må begynne å skrive Thea med stor T. Alltid stor bokstav i navn.

Skrevet

Tråden er ryddet for diskusjon med seg selv. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Datteren til en bekjent heter Thea - Aødri hatt problemer med å få venner, komme inn i forsamlinger eller generelt få kontakt med andre mennesker. Det er nok ikke navnet, men personligheten din. 

Anonymkode: 89f0c...58f

• Liker 4
Skrevet

Kjenner ei på 14 som heter Thea, mer oppegående og omsorgsfull ungdom skal du lete lenge etter. Så tenker som den over her, at det ikke er navnet ditt men personligheten din og hvordan du oppfører deg.

Anonymkode: c1f02...4b4

• Liker 4
Skrevet

lel, her var tråden fylt med fjortiser

Anonymkode: 39557...af7

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren til en bekjent heter Thea - Aødri hatt problemer med å få venner, komme inn i forsamlinger eller generelt få kontakt med andre mennesker. Det er nok ikke navnet, men personligheten din. 

Anonymkode: 89f0c...58f

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ei på 14 som heter Thea, mer oppegående og omsorgsfull ungdom skal du lete lenge etter. Så tenker som den over her, at det ikke er navnet ditt men personligheten din og hvordan du oppfører deg.

Anonymkode: c1f02...4b4

Hvorfor nevner dere personlighet? Jeg vet om mange fæle damer som har flust av venner og kjærester. Synes det er utrolig teit av dere å nevne personlighet, da alle får seg venner uansett åssen de er. Det er heller andre grunner til at hun ikke får venner. Hvis alle synes du er en bitch og du er lei deg for det, så kanskje hun burde bytte omgangskrets. Vet dere. Jeg er selv dårlig likt i hjembyen min, men det betyr ikke at sånne tåpelige burugler som dere har rett i at det alltid er den som er dårlig likt sin skyld, da skjønner dere lite her i livet! Dere har kanskje ikke vært borti sekter og det som er, når psykopaten manipulerer en omgangskrets og får de til å snu ryggen til deg uten at du har gjort noe? Nei, fordi dere er sikkert disse selv.

Anonymkode: 2560c...9b0

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og kommentarer til moderering.

Kragebein, adm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...