Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2002 #1 Del Skrevet 7. september 2002 Vil du snakke med meg så kan du kontakte meg. Faktisk ville det være godt.. Det ville forandre alt. Jeg hører til i ditt liv, og eg elsker deg, savner deg og trenger deg, og du hører til i mitt. Du gjør meg svak og sårbar..Jeg ville ikke takle at du forsvant fra meg en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crying Skrevet 8. september 2002 #2 Del Skrevet 8. september 2002 Hvem er du, Gjest? Hvem søker du? Traff meg, den der... Har så dårlig samvittighet for alt jeg ikke tør... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2002 #3 Del Skrevet 8. september 2002 Det er ikke du som trenger avklaring, det er meg! Eller...... Tror neppe jeg er den du tenker på...Dessverre...Det blir jo som å lete etter "nåla i høystakken". Og jeg tror det er mange i vår situasjon...? Men jeg er iallefall kvinne, og ..hm...hvilke andre kjennetegn skal jeg gi...jeg venter på svar fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #4 Del Skrevet 9. september 2002 .og da mener jeg et klart svar, ikke en masse vissvass....Aller helst vil jeg lese svaret i dine øyne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #5 Del Skrevet 10. september 2002 ????????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå