Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på P-pillen i desember i håp om å bli gravid :) Utfordringen er at jeg opplever så mange symptomer som jeg ikke vet om er mine PMS symptomer eller om jeg kanskje kunne vært gravid...Det ville jo vært utrolig om vi ble gravid på første forsøk men det kan jo skje🙈 

Jeg skal i utangspunktet ha mensen ca. søndag men det kan jo ta litt tid før kroppen tilpasser seg uten p-piller , og det kan jo gå tid før man får eggløsning. Bør jeg likevel ta en graviditetstest i midten av neste uke dersom jeg ikke har fått mensen?

Dette er symptomene jeg har:

-Svimmel og  veldig trøtt

-Mye murringer/kramper døgnet rundt 

-Mye "melkeaktig" utflod

-Plutselig kvalme som kommer og går

Jeg skjønner at det fort kan være litt "ønsketenkning" og at vi mest sannsynlig ikke er gravid allerede, men vi håper jo veldig!

Hvor lang tid gikk det for dere å bli gravid??

Takk💗

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! 

Ikke svar på spørsmålet ditt, men sluttet også på pillen i desember og lurer på om jeg er gravid :) 

Har også mye av det du beskriver, har ikke kvalme eller svimmelhet...

Veldig spent selv, så følger med på denne 😄

Anonymkode: 7d306...984

• Liker 1
Skrevet

ååå så spennende!😍 Har du tatt eggløsningstester?

Skrevet
1 minutt siden, Missbliss skrev:

ååå så spennende!😍 Har du tatt eggløsningstester?

Ja, veldig😍 Nei har ikke prøvd eggløsningstester, har tenkt å ta det litt kuli den første stunden, om det ikke klaffer så har jeg tenkt å ty til tester, har du tatt? 

• Liker 1
Skrevet

Samme her :) Jeg kjøpte en pakke med eggløsningstester nylig, så vurderer å ta neste måned men prøver å ta det  rolig :) Men det er litt vanskelig når man først er i gang med prøvingen 🙈

Skrevet
Akkurat nå, Missbliss skrev:

Samme her :) Jeg kjøpte en pakke med eggløsningstester nylig, så vurderer å ta neste måned men prøver å ta det  rolig :) Men det er litt vanskelig når man først er i gang med prøvingen 🙈

Ja, veldig sant 🙄 Jeg har kjøpt en haug med graviditetstester hvert fall, så jeg kan teste ofte...er sååå utolmodig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk masse symptomer x10 etter pilleslutt! Avtok litt og litt for hver syklus. 

Anonymkode: 851fc...1c3

• Liker 5
Skrevet

Jeg fikk også lignende symptomer etter pilleslutt, svimmel, vondt i livmor, kjempe trøtt, humør svingninger osv. Var desverre bare kroppen som jobbet med å komme tilbake til normalen etter 8 år på pilla😕

Anonymkode: d5e0d...1db

• Liker 2
Skrevet

Min første syklus etter pilleslutt var helt vill! Hadde så mye stikkinger, ømme pupper, matlyst, var kjempetrøty. Kjente det igjen fra forrige gang jeg sluttet heldigvis. Er i syklus 3 uten piller nå og i første prøveperiode. De verste bivirkningene ved å slutte har avtatt, men er fortsatt mye svimmel og trøtt. Hele syklusen altså, ikke bare fra eggløsning til mens :)

Anonymkode: d3c98...94f

• Liker 2
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk også lignende symptomer etter pilleslutt, svimmel, vondt i livmor, kjempe trøtt, humør svingninger osv. Var desverre bare kroppen som jobbet med å komme tilbake til normalen etter 8 år på pilla😕

Anonymkode: d5e0d...1db

Samme erfaring her også. Hadde mange «graviditetssymtomer» etter pilleslutt, spesielt første måneden, men var ikke gravid. Den måneden jeg ble hrsvid hadde jeg faktisk mindre symptomer enn de månedene jeg ikke var gravid. 

Anonymkode: 064b0...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...