AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Hei, har slitt en del med bekreftelse fra oppveksten fra andre rundt meg. Ble mye mer ulikt enn likt blant folk. Det er jo utseende som gir inntrykk og som tydeligvis betyr noe når man var ung og gikk på barneskolen. Slet mye med venner og kommentarer om vekt, utseende og at jeg ikke var attraktiv. Helt fra 1. Klasse som 6-åring fikk jeg høre at jeg neppe ville få kjæreste sånn som jeg så ut, og det stemte vel kanskje. Nå i ettertid har jeg fått litt forskjellige kommentarer fra da jeg var liten. Får ofte høre at det er ekstremt overraskende at jeg har likt gutter før, siden jeg ikke har gaula ut litt for høyt "Dere!!! Jeg tror jeg liker ..... i klassen!!! Han er bare såååå kjekk!!!!!". Er en ganske lukket type rundt sånne ting. Det er en ganske god stund siden jeg har likt en gutt egentlig. Har ingen jeg tenker på eller som jeg blir noe spesielt ekstra tiltrukket av. De i klassa har jo tullet med at jeg sikkert er hemmelig lesbisk, og vi har ledd av det sammen. Men kanskje jeg er det? Det er ei jente i klassen som har gitt meg litt ekstra oppmerksomhet enn hva hun gjorde før. Vi hadde også en type gammeldans i en gymtime for ikke altfor lenge siden. Vi skulle danse i par og jeg havnet med henne. Da vi danset hadde jeg det utrolig morsomt og vi lo masse, mye mer enn det jeg har gjort på lenge. Jeg fikk liksom litt den følelsen i magen som jeg får hver gang jeg har likt en gutt. Hun gjør meg veldig glad og jeg håper alltid at hun møter opp på skolen hver dag Jeg er veldig i tvil også siden det kan hende at jeg bare ble glad for oppmerksomheten hun ga meg. Jeg har jo ikke akkurat fått så mye av den slags før. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er det noen typiske tegn man kan se etter hvis man er i tvil om man er lesbisk eller kanskje bifil? Det kan jo hende at dette bare er en fase som går over og passerer over tid, men det hadde jo vært litt spennende og koselig om jeg likte jenter. Jeg kjenner jo ingen andre som gjør det. Hilsen Jente 14. Anonymkode: da120...441
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Du er ikke lesbisk selv om klassekameratene dine tror du er det. Jobb med selvtilliten din, du er bra nok som du er! Anonymkode: 54f47...3d7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Jeg er lesbisk. Tegnet på at man er lesbisk er at man liker kvinner, man forelsker seg i kvinner. Anonymkode: 84954...77c
Leeloo Skrevet 11. januar 2020 #4 Skrevet 11. januar 2020 For det første, om du faktisk er 14 år virker du som en veldig oppegående og reflektert jente. Kanskje er du av oss som blomstrer litt sent, jeg var litt keitete og rar da jeg var på din alder, men det kom seg etter hvert 😄 Lesbisk, streit eller bi, spiller det noen rolle egentlig? Lik hvem du vil, det er jo ikke slik at fordi du nå kanskje er interessert i en jente så har du spikret seksualiteten og følelsene dine for alltid. Etter hvert krystallisere det seg kanskje og du velger å definere deg som det ene eller andre, men nå, som tenåring, kan du utforske og eksperimentere noen år før du finner ut av ting. Jeg anså meg selv som 100% hetero i mange år, men nå som jeg har passert 40 ser jeg at det er damer jeg lett kunne falt for. Vi forandrer oss hele livet, nyt det! Og ikke bekymre deg for hva andre måtte tro og mene, det er fullstendig bortkastet tid (skulle ønske jeg visste det da jeg var tenåring). Du er deg, og du er bra nok akkurat som du er. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå