Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fikk ikke eggløsning av enkel letrozol, så prøvde dobbel. Fikk da en moden follikkel, men ble ikke gravid. Gyn vil at jeg skal prøve videre og sa at jeg kunne bestemme selv om jeg ville ta dobbel eller trippel neste gang. Om jeg får eggløsning av dobbel er det da noe vits i å ta trippel? Kan trippel øke sjansen for tvillinger?

Noen som har erfaring med både dobbel og trippel? Forandrer det noe på når man får eggløsning?

Anonymkode: 86089...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt både dobbel og trippel. Fikk el på dobbel en gang, så et par ganger på dobbel som jeg ikke fikk. Da fikk jeg beskjed om å prøve trippel, da eggløsningen forhåpentligvis ville komme tilbake, og muligens være "sterkere". 

Hvis det er tidspunktet for eggløsning du mener med det siste spørsmålet, så fikk jeg positiv test på syklusdag 14 og 15 på dobbel, og kun syklusdag 19 på trippel.  

Anonymkode: ab79d...1f0

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt både dobbel og trippel. Fikk el på dobbel en gang, så et par ganger på dobbel som jeg ikke fikk. Da fikk jeg beskjed om å prøve trippel, da eggløsningen forhåpentligvis ville komme tilbake, og muligens være "sterkere". 

Hvis det er tidspunktet for eggløsning du mener med det siste spørsmålet, så fikk jeg positiv test på syklusdag 14 og 15 på dobbel, og kun syklusdag 19 på trippel.  

Merket du forskjell på bivirkninger på dobbel og trippel?

Ser flere også skriver at eggløsning kom senere med trippel. Jeg som trodde det var logisk om den kom tidligere...🤔

Anonymkode: 86089...0ba

Skrevet

Jeg begynte å teste for el veldig tidlig på trippel, var sikker på at den skulle komme tidligere, men nei da. Ikke så lett å skjønne seg på. 

Forrige mnd på trippel så hadde jeg minst bivirkninger faktisk. De andre gangene så har jeg hatt ganske vondt i hodet, men da hadde jeg ikke det engang. Er på dag 4 med trippel nå. En del vondt i hodet i går, ellers ikke merket noe.

Så jeg har funnet ut at å prøve å tenke logisk med letrozol, er bare å gi opp🤷‍♀️

Skrevet

På dobbel letrozol hadde jeg mer symptomer enn på trippel. Fikk ikke el på dobbel, enda ikke fått på trippel. 

Skrevet
1 time siden, Yasmin19 skrev:

På dobbel letrozol hadde jeg mer symptomer enn på trippel. Fikk ikke el på dobbel, enda ikke fått på trippel. 

Hvilken syklusdag er du på med trippel? Håper at trippel skal fungere.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken syklusdag er du på med trippel? Håper at trippel skal fungere.

Er på CD25 med positiv eggløsningstest på fredag og temphopp nå så hååper det er ekte eggløsning! Ser lovende ut 😃Bekrefter med blodprøve om et par dager. Hvilken syklusdag er du på?

DD492EFE-B046-4396-9DAC-38D4EC0DC746.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...