Mona Sax Skrevet 14. januar 2020 #41 Skrevet 14. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det kan ikke forekomme at du plutselig må kjøre noen på legevakten? Anonymkode: c0002...efc Nei, jeg bor alene for tiden, så det er ikke noe å ta hensyn til lenger. 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #42 Skrevet 14. januar 2020 Vi er alle forskjellig. Jeg synes veldig synd på deg, faktisk! Det må være kjedelig. Alkohol er jo en veldig stor del av vår norske kultur. Øl og Cognac er kanskje det beste som det er mulig å putte i munnen. En helt himmelsk smak. I tillegg elsker jeg rusen, og alt det fører med seg. Elsker å være full, og jeg elsker å være rundt fulle mennesker. Anonymkode: 4cdfa...712 4
Ludovica- Skrevet 14. januar 2020 #43 Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er alle forskjellig. Jeg synes veldig synd på deg, faktisk! Det må være kjedelig. Alkohol er jo en veldig stor del av vår norske kultur. Øl og Cognac er kanskje det beste som det er mulig å putte i munnen. En helt himmelsk smak. I tillegg elsker jeg rusen, og alt det fører med seg. Elsker å være full, og jeg elsker å være rundt fulle mennesker. Anonymkode: 4cdfa...712 Folk er forskjellige. Jeg har det gøyest uten alkohol. Samt at jeg ikke liker smaken, og heller ikke rusen. 2
Gjest Von Erich Skrevet 15. januar 2020 #44 Skrevet 15. januar 2020 På 13.1.2020 den 17.13, AnonymBruker skrev: Du høres fryktelig ung ut som henger med folk som ikke klarer å drikke uten å bli drita og klåete. Ellers lurer jeg veldig på hvilke folk du henger med. Selv drikker jeg alkohol fordi jeg liker det. Liker selvsagt ikke all alkohol, men både vin og øl syns jeg er godt, og drikker det gjerne til mat. Anonymkode: 85ecb...7f4 Jeg er en av de hun henger med😅Det er fort gjort å bli litt for full siden alkohol er godt. Så er det den gode følelsen av å bli full.
StovnerJune Skrevet 15. januar 2020 #45 Skrevet 15. januar 2020 De fleste nordmenn er drit kjedelige å henge med om de ikke har drukket en del. Da blir det "safe" prat om hytta og skiføre og man får mest lyst til å gå på toalettet og drukne seg. 4
exictence Skrevet 15. januar 2020 #46 Skrevet 15. januar 2020 På 10.1.2020 den 20.37, AnonymBruker skrev: Høres ut som du henger med feil folk. Jeg drikker alkohol med måte fordi det er 10 ganger bedre enn brus og juice til sammen. Anonymkode: b256d...490 Jeg og. Ingen på fester jeg er på som drikker seg dritings. 1
Gjest Alkoholist Skrevet 15. januar 2020 #47 Skrevet 15. januar 2020 På 10.1.2020 den 20.39, mellomtomater67 skrev: Enig med deg! Hater alkohol, synes det smaker dritt. spyr hver gang jeg drikker en sup alkohol pga det smaker så fælt. Skulle ønske at jeg hadde det sånn.
GhostHug Skrevet 15. januar 2020 #48 Skrevet 15. januar 2020 Brus uten sukker er 10000 ganger bedre. Ser ingen grunn til å drikke alkohol. Bortkastede kalorier🤷♀️ 2
LiseTV Skrevet 15. januar 2020 #49 Skrevet 15. januar 2020 Godt med både øl og vin, og så er det deilig å bli rusa. 1
Stina90x Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #50 Skrevet 15. januar 2020 På 14.1.2020 den 19.48, AnonymBruker skrev: Vi er alle forskjellig. Jeg synes veldig synd på deg, faktisk! Det må være kjedelig. Alkohol er jo en veldig stor del av vår norske kultur. Øl og Cognac er kanskje det beste som det er mulig å putte i munnen. En helt himmelsk smak. I tillegg elsker jeg rusen, og alt det fører med seg. Elsker å være full, og jeg elsker å være rundt fulle mennesker. Anonymkode: 4cdfa...712 Fikk lyst å si kondolerer 😂 Jaja... XOXO Stina ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #51 Skrevet 15. januar 2020 På 13.1.2020 den 16.05, Mona Sax skrev: Jeg synes det er godt med noen øller når jeg ikke skal på jobb dagen etter, ei heller kjøre på en godt stund, men jeg kan heller ikke forstå de som "må" drikke seg til idioter. Noen øller... Det heter ikke det. Man sier en øl, to øl, en kasse med øl, men aldri øller. Anonymkode: 0366f...ba5 2
Stina90x Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #52 Skrevet 15. januar 2020 4 timer siden, Von Erich skrev: Jeg er en av de hun henger med😅Det er fort gjort å bli litt for full siden alkohol er godt. Så er det den gode følelsen av å bli full. Alkohol smaker dritt mann 😩... Prøv noen uker uten 😂 XOXO Stina ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #53 Skrevet 15. januar 2020 Merkelig at i andre tråder som omhandler alkohol så sier folk at å nei de drikker kun 1 glass og fysj og fy full?? ! Aaaaldri vært. Mens i tråden her er alle fulle i ny og ne 😂 Anonymkode: 746fb...886 2
Stina90x Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #54 Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen øller... Det heter ikke det. Man sier en øl, to øl, en kasse med øl, men aldri øller. Anonymkode: 0366f...ba5 Det var viktig det... Skrivepolitiet som er ute 😂 XOXO Stina ❤️❤️
Stina90x Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #55 Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig at i andre tråder som omhandler alkohol så sier folk at å nei de drikker kun 1 glass og fysj og fy full?? ! Aaaaldri vært. Mens i tråden her er alle fulle i ny og ne 😂 Anonymkode: 746fb...886 Den er jeg enig med 😂😂 XOXO Stina ❤️❤️
Gjest Von Erich Skrevet 15. januar 2020 #56 Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, Stina90x skrev: Alkohol smaker dritt mann 😩... Prøv noen uker uten 😂 XOXO Stina ❤️❤️ Smaker dritt nei? Ikke alt. Noe smaker dritt og lukter pyton. Husker den julebrus cider eller hva det nå het. Den va grusom.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #57 Skrevet 15. januar 2020 Drikker ikke alkohol av helsemessige årsaker. Har epilepsi og i tillegg hatt psykose flere ganger, så holder meg unna alt av rus for ikke å fucke opp hjernen min enda mer. Med de sykdommene har jeg vært mer enn nok "på den andre siden", så rusfølelse er ikke noe jeg savner. Siden jeg har drukket veldig lite i mitt liv grunnet disse problemene, liker jeg heller ikke smaken av alkohol noe særlig. Det eneste som er kjipt er at det ofte blir mye spørsmål og mas fra folk som ikke kjenner meg godt. Det er en del folk som tydeligvis ikke takler at andre er edru når de selv skal drikke. Anonymkode: 95289...522 1
Mona Sax Skrevet 15. januar 2020 #58 Skrevet 15. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen øller... Det heter ikke det. Man sier en øl, to øl, en kasse med øl, men aldri øller. Anonymkode: 0366f...ba5 Jeg vet, men jeg sier det allikevel. Gammel miljøskade. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #59 Skrevet 15. januar 2020 On 1/14/2020 at 8:48 AM, Bixity said: Jeg forstår at enkelte synes alkohol er godt. Og jeg kan gjerne nyte et godt glass vin til maten selv. Men det jeg ikke skjønner greia med er at man må ha en unnskyldning for å ikke ville drikke? Holder det ikke med at jeg bare ikke har lyst? 🤔 Det er faktisk ganske sjelden jeg har lyst til å drikke, men når jeg da først vil ha et glass vin så er jo det kjempegodt! Nå foretrekker jeg personlig å drikke vann, veldig sjelden jeg har lyst på brus, juice eller saft også. Vann er noe av det beste jeg vet! Men jeg opplever nesten at det er drikkepress på brus også, så får jo god trening i å si «nei, jeg har bare ikke lyst på». Helt enig med deg. Det må da være opp til vær enkelt om man ønsker å drikke alkohol eller ikke. Selv er jeg veldig glad i det meste av alkohol og syntes det kan være godt å være full i ny og ne, men jeg driver da for pokker ikke å maser på folk som ikke drikker hvis de er der om at de skal drikke for det! Anonymkode: af1a5...d3b 3
Trish Skrevet 15. januar 2020 #60 Skrevet 15. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Merkelig at i andre tråder som omhandler alkohol så sier folk at å nei de drikker kun 1 glass og fysj og fy full?? ! Aaaaldri vært. Mens i tråden her er alle fulle i ny og ne 😂 Anonymkode: 746fb...886 Ikke sant 😂 alle diskusjonene om alkohol her inne er underholdning😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå