Gå til innhold

HVA er greia med Alkohol!!!?

Anbefalte innlegg

Gjest Von Erich
Skrevet
12 minutter siden, Stina90x skrev:

Det er ikke noe morro å være full, å dagen etter er det "buuuhu skal aldri drikke igjen" jeg må jo praktisk talt slite å dra dere fulle hjem!! 

Klager ikke, bare sier meningen min. 

XOXO Stina ❤️❤️ 

Det er moro der og da, men ikke dagen etter. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg bare hadde fått en krone for hver gang noen har sagt det til meg 🤑🤑

Jeg kjenner den alltid, i alt som er blitt laga av proffe og ikke proffe. Jeg kjente til og med alkoholsmaken som var i den Royal Irish Coffe isen som solgtes, og det var ikke store mengdene som var i den :fnise:

Ts, jeg er ganske enig. Noe av det verste jeg vet er at man også alltid må forklare seg når man sier at man ikke skal drikke. Det er ikke akseptabelt å ikke bare ha lyst til å drikke, men man må liksom ha en god grunn for det :sprettoy:

Jeg hater smaken av alkohol, og jeg har testet mye for å prøve å finne noe jeg kan drikke i de situasjonene jeg ikke gidder å ta samtalen nok en gang om hvorfor jeg ikke drikker. Men den ufattelig bitre smaken av alkohol er alltid der 😖

Anonymkode: b9ebb...a26

Takk ❤️ 

Godt noen er enige med meg 😅

Ja, hvorfor er det sånn at vi må ha en forklaring på hvorfor vi ikke vil ha alkohol. 

Slapp billig unna med denne kula da, men må fortsat være med å dra vennene mine hjem for de ikke klarer å stå på beina. 

Jeg har smakt mange "gode" bartender drinker, men den grusomme alkohol smaken kommer frem uansett 🤮🤮

Sex on the beach, skal jo være så godt. Not for me. 

XOXO Stina ❤️❤️ 

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg leser det du skriver, så lurer du på hva greia med grøftefylla er, ikke hva greia med alkohol er :)  For det å nyte alkohol i form av drikke til maten eller noen få enheter fordelt over en viss tid, som et voksent menneske, fortoner seg noe annerledes. 

Anonymkode: 85ecc...a7b

Det kan nok stemme 😊

Det er desse fulle ekle jeg ikke klarer å takle. 1 glass er mer en nok etter min mening. 

XOXO Stina ❤️❤️ 

Skrevet

Det gir en fantastisk følelse. Livet er for kort til å ikke unne seg selv det iblant.

Anonymkode: 5021a...940

• Liker 7
Skrevet
17 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvorfor ligger denne på Mat og Drikke? 

Alkohol er vel drikke? Sist jeg sjekket 

XOXO Stina ❤️❤️ 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, Stina90x skrev:

Alkohol er vel drikke? Sist jeg sjekket 

XOXO Stina ❤️❤️ 

Spørsmålet ditt er jo ikke om drikke, men om rus. 

Du bør lese deg opp på retningslinjene for dette underforumet. 

• Liker 5
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Enig med deg. Liker ikke smaken av alkohol, og jeg føler meg på utsiden av vennegjengen når jeg stort sett er den eneste som ikke drikker i lystige lag.

Anonymkode: 4b5ae...80f

Enig. Jeg har ikke funnet en eneste alkoholholdig drikke som jeg kan tolerere. Selv øl får meg nesten til å spy. Dessuten liker jeg ikke at jeg ikke kan føle ansiktet/tennene mine når jeg drikker. 

Anonymkode: 43754...417

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er godt med noen øller når jeg ikke skal på jobb dagen etter, ei heller kjøre på en godt stund, men jeg kan heller ikke forstå de som "må" drikke seg til idioter. 

Skrevet
På 10.1.2020 den 21.22, Stina90x skrev:

Jeg vet andre liker det, men hva er poenget med å bli sørpa. Nei, det er ikke "kult" 

XOXO Stina ❤️❤️ 

Det trenger ikke ha noe poeng og ingen har sagt at det er "kult".

Anonymkode: 51e53...b7c

• Liker 5
Skrevet
På 10.1.2020 den 22.09, Guidet Kvinne skrev:

Spørsmålet ditt er jo ikke om drikke, men om rus. 

Du bør lese deg opp på retningslinjene for dette underforumet. 

Ro ned, ingen som bryr seg...

• Liker 1
Skrevet

Vel synes vin og rosévin er godt. Vel er enig i at fylla ikke er så moro. Men å være litt brisen er en god følelse. Eller vin til kun kos

• Liker 1
Skrevet

Du ser ut som du setter likhetstegn mellom alkohol og flatfylla. Blir litt som å skrive "HVA er greia med mat!?! Stappe i seg til man ikke orker å gå!!!1!"

Anonymkode: 1fa21...b1b

• Liker 13
Skrevet

Du høres fryktelig ung ut som henger med folk som ikke klarer å drikke uten å bli drita og klåete. Ellers lurer jeg veldig på hvilke folk du henger med.

Selv drikker jeg alkohol fordi jeg liker det. Liker selvsagt ikke all alkohol, men både vin og øl syns jeg er godt, og drikker det gjerne til mat.

Anonymkode: 85ecb...7f4

• Liker 7
Skrevet
15 timer siden, Mona Sax skrev:

Jeg synes det er godt med noen øller når jeg ikke skal på jobb dagen etter, ei heller kjøre på en godt stund, men jeg kan heller ikke forstå de som "må" drikke seg til idioter. 

Så det kan ikke forekomme at du plutselig må kjøre noen på legevakten?

Anonymkode: c0002...efc

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte skjer dette? Har aldri opplevd i hele mitt liv. Og evt kan man ringe taxi... 

Anonymkode: b2aad...cfd

• Liker 11
Gjest Proximus
Skrevet

Det beste er om man kjenner sin egen grense og ikke overskrider den :sleep: 

Skrevet

To glass hvitvin eller prosecco er noe annet enn det du beskriver, som er dritings folk. Å være gladbrisen er da bare fint. Å være full er ikke hyggelig, spritfylla verst.

Anonymkode: 94af5...58f

• Liker 4
Skrevet

Er

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

To glass hvitvin eller prosecco er noe annet enn det du beskriver, som er dritings folk. Å være gladbrisen er da bare fint. Å være full er ikke hyggelig, spritfylla verst.

Anonymkode: 94af5...58f

Ja, gladbrisen er bra! Som en skrev lengre opp at hun likte ikke å drikke for da mistet hun følelsen i ansiktet...Hvis du blir nummen i kroppen har du drukket for mye. 

Anonymkode: 0740d...404

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir jo like bak mål som å si at alle som ikke har sertifikat og bil tilgjengelig er ansvarsløse mennesker. 

Det finnes taxi, er det akutt ringer man nødnummeret. 

• Liker 8
Skrevet

Jeg forstår at enkelte synes alkohol er godt. Og jeg kan gjerne nyte et godt glass vin til maten selv. 

Men det jeg ikke skjønner greia med er at man må ha en unnskyldning for å ikke ville drikke? Holder det ikke med at jeg bare ikke har lyst? 🤔 Det er faktisk ganske sjelden jeg har lyst til å drikke, men når jeg da først vil ha et glass vin så er jo det kjempegodt! 

Nå foretrekker jeg personlig å drikke vann, veldig sjelden jeg har lyst på brus, juice eller saft også. Vann er noe av det beste jeg vet! Men jeg opplever nesten at det er drikkepress på brus også, så får jo god trening i å si «nei, jeg har bare ikke lyst på». 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...