Gå til innhold

Hvor mye potetgull spiser du hver helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten du spiser noe fast eller om det blir et gjennomsnitt, hvor mange gram potetgull spiser du per helg og da mener jeg fredag-søndag.

Synes du 180 gram potetgull per helg er mye for én person?

Anonymkode: 1d965...736

Skrevet

Kan lett spise en hel pose, med dipp 

Anonymkode: b1721...d1a

• Liker 5
Skrevet

Går lett på en smell og spiser hele posen, så jeg prøver å unngå de store posene🙈 

• Liker 1
Skrevet

Tar en liten skål. Kanskje 15-30 flak, dersom mannen har kjøpt inn. Det gjør han nok ca annenhver helg. 

Synes det kan være godt om jeg er sulten og saltsyk, og vi først skal spise senere. Ellers gir ikke chips meg noe som helst, og er ikke noe jeg orker å spise etter mat. 

Anonymkode: fb3b9...531

Skrevet

Jeg har i løpe av de siste 20 årene spist 10-15 poser potetgull. Og i løpe av den tiden har jeg hat en 10 års periode hvor jeg ikke spiste noe potetgull i det helle tatt.

Så man kan vel si at jeg spiser en halv pose potetgull i året sånn ca.

Skrevet

Jeg spiser to poser i mnd. Uansett størrelse. 

Anonymkode: 9bb99...c75

• Liker 1
Skrevet

Her ryker det ofte en på fredagen, litt på lørdag som snacks om vi har vinkveld eller skal ut, og om det blir mye lesk på lørdagen ryker jeg nok på en til på søndagen😂

• Liker 4
Skrevet

En pose hver annen eller tredje måned, kanskje. Har kjøpt en pose i dag, som jeg skal måke i meg i løpet av helga.

Anonymkode: 3e200...de3

• Liker 1
Skrevet

Liker ikke potetgull og popcorn. Kan lett spise en absurd mengde smågodt da. Kjøper jeg en pose potetgull så varer den så lenge at den blir helt tyggegummi. 

Anonymkode: 70b16...54c

Skrevet

Elsker potetskruer jeg, da blir det en pose (90 gram) på en helg. Skjer omtrent annenhver måned. Potetgull blir det sjelden, en pose varer i en måned, så går det fire til jeg kjøper en ny. Er veldig periodepiser, det gjelder egentlig alt.

Skrevet

I gjennomsnitt spiser jeg kanskje 1 pose i måneden. Synes det er ganske mye. 

Anonymkode: 749b0...fe6

Gjest theTitanic
Skrevet

Ikke noe. Syntes ikke det er noe særlig. 

Skrevet

Vanligvis 0 gram, jeg foretrekker godteri eller is :)

Anonymkode: be1e7...1aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg burde kanskje spurt bare de som liker eller elsker potetgull. 🙉

• Liker 4
Skrevet
16 minutter siden, Camillapb said:

Her ryker det ofte en på fredagen, litt på lørdag som snacks om vi har vinkveld eller skal ut, og om det blir mye lesk på lørdagen ryker jeg nok på en til på søndagen😂

Godt det ikke bare er meg... Jobber skiftarbeid, så tar det når jeg har frikvelder og ikke nødvendigvis bare i helgen. Men 1-3 poser i uka er ikke unormalt.

• Liker 1
Skrevet

Null. :)  Poteter derimot blir det en del av. 

Skrevet

Spiser ikke potetgull så 0 gram. 

Anonymkode: 15dff...dd5

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg burde kanskje spurt bare de som liker eller elsker potetgull. 🙉

Hadde ikke hjulpet, de som ikke spiser potetgull hadde svart, det har jeg sett i flere andre lignende tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...