Gå til innhold

Familiedrama på HBO Nordic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale en koselig serie med litt familiedrama (noe à la Gilmore girls) på HBO Nordic? 

Anonymkode: fe76b...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Six feet under er veldig, veldig bra :) 

Dog ikke helt gilmore girls 

Skrevet

Six Feet Under er så langt i fra Gilmore Girls som det går an å komme.

Anonymkode: 23863...3f3

• Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke hva som er på HBO.. men kanskje noen av disse passer kriteriene ellers:

- Bunheads 

- Parenthood

- Hart of Dixie

- Downton Abbey

- Vår tid er nå

- Victoria

- The Casual Vacancy

- The O.C

- One Tree Hill

- The Bold Type

- Entourage

- Looking for Alaska

- My Brilliant Friend

- Jane the Virgin

- Spinning Out

- Glee

- Grace and Frankie

Anonymkode: 4696f...e6b

Skrevet

Takk for tips.

Kan sikkert gi Six feet under en sjanse, men hadde egentlig ønsket meg noe mer koselig og hyggelig.

E6b, finner ikke særlig mange av disse på HBO, har du noen andre tips? 

Skrevet

Big Love (2006-2011) er en serie med nok av familiedrama.

Selv om den er ikke akkurat som Gilmore Girls

Skrevet

Takk for tips om Big love. Ser interessant ut. 

Skrevet
På 13.1.2020 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Takk for tips.

Kan sikkert gi Six feet under en sjanse, men hadde egentlig ønsket meg noe mer koselig og hyggelig.

E6b, finner ikke særlig mange av disse på HBO, har du noen andre tips? 

Hbo høres helt ærlig ikke ut som den rette plassen for deg å finne det du er ute etter. De har aldri vært kjent for å ha feel good, fluffy, ‘koselige og hyggelige’ serier. Det er svært mange kvalitetsserier å finne på hbo, inkludert familiedrama, men ikke i lignende sjanger som Gilmore girls. De er helt i andre enden av hbo’s serier. Er selv fan av begge delene, men for det du leter etter anbefaler jeg heller netflix, viaplay eller amazon prime. The Marvelous Mrs Maisel f.eks på amazon er laget av samme skapere som GG, og har mange av de samme elementene og sjangertrekkene. Drop Dead Diva er en annen serie som minner meg mye om GG med tanke på at det er en lett og underholdene serie man rett og slett koser seg med. Ellers liker jeg Brothers and Sisters som ligger på viaplay, som er så familiesentrert som man kommer. 

Anonymkode: 42af8...616

Skrevet

Ja, er enig med deg i at HBO ikke er helt meg, men mannen min og jeg bytter på å velge streamingtjeneste og nå har han valgt HBO. Brothers og sisters likte jeg forresten godt, vil du si det finnes noe lignende på HBO? Det er ikke sånn at det absolutt må være lett underholdning, men jeg liker ikke å se folk som er slemme mot hverandre, hvis det gir noen mening. Har begynt å se på Big love og liker den foreløpig godt. 

• 10 måneder senere...
Skrevet

Anbefaler Trigonometry. Litt annerledes serie om unge briter, handler om vennskap og parforhold og hverdagsliv. Rolig og fin serie.

Anonymkode: af300...4a9

• Liker 1
Skrevet

Succession er en serie om en mektig og rik familie. Mye intriger og drama. Har fått gode anmeldelser. Er ikke koselig, da. 

Anonymkode: 7e0ff...fae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...