Gå til innhold

Har du fått dickpics?

Anbefalte innlegg

Gjest Von Erich
Skrevet

De fleste unge kvinner jeg kjenner har fått dickpics av menn.

Noen har ikke telling. 

Så jeg lurer på hvor mange av dere kvinner her inne som har fått? Gjør dere noe med det?

Ikke en gang kvinner i et forhold får fred. Er det så vanskelig å ligge unna andres damer?😡 Tror du at kvinnene synes den lille snoppen din er så deilig at de kommer siklende etter deg?

Blir flau av sånne menn. På tide å behandle kvinner bra. Ikke oppføre seg som en tulling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men bare denne uken har jeg fått 2 vaginapics og 1 analpic. 

Av to kvinner. 

Har aldri spurt om det, de synes bare jeg fortjente det.. 

Gøy, nei! 

Slutt å send slike bilder og videoer uoppfordret. 

Anonymkode: 6d919...319

• Liker 2
Skrevet

Ja. 2. Begge av ekser. Han ene i nytt forhold og. Gøy for nydamen det...

Anonymkode: 1f12c...52a

Skrevet
48 minutter siden, Von Erich skrev:

De fleste unge kvinner jeg kjenner har fått dickpics av menn.

Noen har ikke telling. 

Så jeg lurer på hvor mange av dere kvinner her inne som har fått? Gjør dere noe med det?

Ikke en gang kvinner i et forhold får fred. Er det så vanskelig å ligge unna andres damer?😡 Tror du at kvinnene synes den lille snoppen din er så deilig at de kommer siklende etter deg?

Blir flau av sånne menn. På tide å behandle kvinner bra. Ikke oppføre seg som en tulling.

De fleste menn sender ikke dickpics

Anonymkode: 444b3...bfa

• Liker 3
Skrevet

Har fått flere enn jeg kan telle. 

Gjør ingenting med det, kommer med et kompliment tilbake om det er noen jeg liker.

Gjest Von Erich
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men bare denne uken har jeg fått 2 vaginapics og 1 analpic. 

Av to kvinner. 

Har aldri spurt om det, de synes bare jeg fortjente det.. 

Gøy, nei! 

Slutt å send slike bilder og videoer uoppfordret. 

Anonymkode: 6d919...319

Ja kvinner sender også uønskede bilder, men at det er flest menn som sender er det ingen tvil om. 

Skrevet

Ja, jeg har fått uønskede dickpics fra ukjente menn. Og det uten å være på noen form for datingtjeneste, siden jeg er godt og langvarig gift. 

Jeg har gitt klar beskjed om at bildene ikke ble satt pris på, men ikke gjort noe utover det.

Skrevet

Nei, aldri 😃

Anonymkode: 613ca...33e

Skrevet

Har aldri fått. Er over 40 år, og er hverken på Tinder eller Snapchat. Forhåpentligvis slipper jeg å oppleve det.

Anonymkode: ff27d...a42

Skrevet

Jeg rapoterer dem jeg. Og sier tydelig i fra om at om de fortsetter sånn, kommer de til å bli anmeldt til slutt. Siden det er flashing, som altså er ulovlig. 

Anonymkode: 95cc5...5f8

Skrevet

Aldri fått det, men jeg fikk en gang melding fra en fremmed om vi skulle møtes for sex. Det var i MSN-tiden, og han hadde sjekket bildet av meg der. Synes det var ekkelt. 

Anonymkode: 87e0b...6e1

Skrevet

Ja, har fått utallige, uten noen form for samtale først. 

Jeg har hatt noen forskjellige reaksjoner til dette, og ingenting tyder til å minske lysten deres. 

Jeg har antydet til at den er liten, jeg har sagt at jeg ikke er interessert, jeg har sagt at jeg er 15 år gammel, jeg har ikke svart. Får alltid et oppfølgningsbilde. 

Anonymkode: 62dbb...da5

Skrevet (endret)

Jepp aldri bedt om  det, fått mange . 

Endret av r0llz
Skrevet

Fått og det er ikke noe som gjør meg noe som helst, verken i negativ eller positiv forstand.

Skrevet

Ja, to ganger. Er 22. Men som jeg har sagt før - menn som sender dickpics er menn som er enkelt møblert i toppetasjen. Prove me wrong.

Anonymkode: 71b03...ce6

Gjest Von Erich
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, to ganger. Er 22. Men som jeg har sagt før - menn som sender dickpics er menn som er enkelt møblert i toppetasjen. Prove me wrong.

Anonymkode: 71b03...ce6

De kan umulig være så smart når de holder på å sende uønskede bilder til fremmede kvinner. Desperat er det ingen tvil om at de er. 

Skrevet
2 minutter siden, Von Erich skrev:

De kan umulig være så smart når de holder på å sende uønskede bilder til fremmede kvinner. Desperat er det ingen tvil om at de er. 

It's a picture. Of a dick. Seen it before. Om det i tillegg er fremmed menn så gjør det enda mindre. Neinei, klart man ikke trenger å prakke på bilder av tassen på damer, men - it's just a pic, of a dick.

Gjest Von Erich
Skrevet
6 minutter siden, CabinCruiser skrev:

It's a picture. Of a dick. Seen it before. Om det i tillegg er fremmed menn så gjør det enda mindre. Neinei, klart man ikke trenger å prakke på bilder av tassen på damer, men - it's just a pic, of a dick.

Joa, men forståelig at kvinner ikke vil ha hvem som helst sin slengt i fjeset, og når de ser at kvinnen er i et forhold men likevel sender så er de meget dumme.

Skrevet
2 minutter siden, Von Erich skrev:

Joa, men forståelig at kvinner ikke vil ha hvem som helst sin slengt i fjeset, og når de ser at kvinnen er i et forhold men likevel sender så er de meget dumme.

Jeg syns det er mer creepy å få meldinger på facebook fra fremmede type "hei, du er fin" enn dickpic. Dickpic is what it is. Det er ærlighet og rett fram. De som sender "hei du er fin", vil akkurat det samme, men de venter 3 mld med å sende bildet.

Skrevet

Da jeg var mellom 10-14 år fikk jeg datidens dickpicks, pedoer på nett som finner kids på chatterom og viser penis på webcam, jeg trodde jeg skulle få se en jevnaldrende gutt som var like interessert i sesong 1 av Idol og også heia på Gaute Ormåsen, men der var enda en kvalm 40åring. Husker han ene stod på beina og runket i mørket, gangen bak var opplyst. Plutselig går ei dame gjennom gangen, hu så ikke på han en gang, ante vel ikke hva han drev med. 

Ellers har jeg ikke fått noe🙂 jeg tiltrekker meg ikke dårlige menn i voksen alder.

Anonymkode: b1f38...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...