Gjest Tari i.i Skrevet 3. juni 2005 #1 Skrevet 3. juni 2005 Er serranoskinke, chorizopølse, fersk mozzarella og lignende matvarer noe man får kjøpt i de butikkene med godt utvalg nå eller må man på spesielle butikker for å kjøpe det?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #3 Skrevet 3. juni 2005 Jeg har faktisk sett det hos REMA, men måtte gnikke meg i øynene. Serranoskinke og Chorizo finnes i plastpakker sammen med kjøttpålegget. Fersk mozarella må du nok til mer assorterte butikker for å finne, kanskje Eurospar eller Meny?
Gjest gjest akkurat nå Skrevet 3. juni 2005 #4 Skrevet 3. juni 2005 Mozzarelli har de på min lokale RIMI (men bare av kumelk, ikke bøffelmelk). Serrano og chorizo må du ofte til litt mer avanserte butikker for å få tak i.
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 4. juni 2005 #7 Skrevet 4. juni 2005 Ultra, Ica MAXI og Meny har alt dette.
Gjest en liten hvit and Skrevet 4. juni 2005 #9 Skrevet 4. juni 2005 De har lenge solgt Serranoskinke i min Rimi butikk iallefall. Svære skinker, ikke vakumpakka skiver.
Gjest Tari i.i Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 Takk for mange svar. Da skal jeg sjekke ut Menyen her jeg bor ganske snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå