AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Har du noen arbeidsoppgaver som er veldig kjedelige? Jobber på voksenopplæring og elevene har med oppmøteskjemaer som jeg må fylle ut for hånd, registrere når de kommer og går. Skulle virkelig ønske at det fantes en app eller noe elektronisk som tok over den delen av jobben, så jeg fikk tid til andre ting. Anonymkode: e152e...542
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Barnehage. Kjedeligste er alle møtene Anonymkode: 974dd...9e8 3
dyptvann Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 (endret) Jobber i en svensk bank. Tror jeg må si å utføre stikkprøvekontroller av arbeidsoppgaver som andre har utført bare fordi arbeidsgiver har en holdning om at alt må gjøres med "fire øyne" . Progresjon er et ukjent begrep på denne arbeidsplassen Endret 10. januar 2020 av dyptvann 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #4 Skrevet 10. januar 2020 15 minutter siden, dyptvann skrev: Jobber i en svensk bank. Tror jeg må si å utføre stikkprøvekontroller av arbeidsoppgaver som andre har utført bare fordi arbeidsgiver har en holdning om at alt må gjøres med "fire øyne" . Progresjon er et ukjent begrep på denne arbeidsplassen 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barnehage. Kjedeligste er alle møtene Anonymkode: 974dd...9e8 Hvor mange møter er det i uka? Anonymkode: e152e...542
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #5 Skrevet 10. januar 2020 Å skrive møtereferater er det aller kjedeligste jeg gjør. Heldigvis fordeler vi disse oppgavene, så det er er bare noen få i året. Anonymkode: 607f7...890 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #6 Skrevet 10. januar 2020 Jobber i servicebransjen. Noe av det kjedeligste jeg vet om, er å vente på folk som ikke klarer å bestemme seg for hva de skal ha. Eller når det er stille og jeg må vente på å få stenge og gå hjem. Anonymkode: 70fd2...2f0 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #7 Skrevet 10. januar 2020 Digital markedsføring. Det kjedeligste er dokumentasjon Anonymkode: 63ce0...466 1
Daria Skrevet 10. januar 2020 #8 Skrevet 10. januar 2020 Fakturabehandling. Det er ikke noe jeg gjør så mye og ofte, men det er så mye pirk og så mange detaljer og jeg er aldri helt sikker på om jeg gjør det riktig. 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #9 Skrevet 10. januar 2020 Jobb og jobb, skriver søknader, og det er helt fryktelig. Langt mer utrivelig enn noe jeg har gjort på jobb. Av ting jeg har gjort likte jeg veldig dårlig å skrive clickbait. Korte, intetsigende artikler, knapt noe research, og bilder fra Shutterstock. Blæh. Ble ikke bedre at jeg egentlig ble ansatt for desking, korrektur og drift av nettsted, men ble hele redaksjonen fordi journalistene sykmeldte seg pga. en håpløs sjef. Anonymkode: 7e5a0...a44 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #10 Skrevet 10. januar 2020 Grensesette voksne mennesker. Er lite gøy å si til en ruset person som er dobbelt så gammel som meg at "La Lars sin sykkel være i fred. Vil du absolutt skru på noe kan du skru på din egen sykkel. Jeg skjønner at du vil gjøre Lars sin sykkel bedre, men vent til Lars ber om hjelp eller spør han om det er greit". Dette er folk som skrur fra hverandre gjenstander for å gjøre dem bedre, men i amfetaminrusen glemmer de å spørre personen som eier tingen om det er greit og de gir faen i å skru tingen sammen igjen. Og så blir Pål sint for meg for å grensesette, mens Lars blir sint på meg for å latt Pål ta på sykkelen hans. Som Pål slang fra seg på plenen ved rommet til Lars. Og jeg sa ifra til Pål med en gang jeg så han tukle med sykkelen. Rus hjelper heller ikke. Og rus er det mye av. Anonymkode: ece82...40a 24
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #11 Skrevet 10. januar 2020 Hjelpe pasienter som ikke bruker heis på toalettet. De.går.så.treigt. Jeg er stort sett veldig tålmodig i jobben min, og blir ofte plassert på skjerma avd. (Vi har mange som ikke ønsker, eller får, gå vakter på skjerma pga for lite tålmodighet til det). Men akkurat det å hjelpe pasienter som er dårlig til beins på toalettet er helt drepen altså. Anonymkode: d90c4...8aa 11
Gjest theTitanic Skrevet 10. januar 2020 #12 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du noen arbeidsoppgaver som er veldig kjedelige? Jobber på voksenopplæring og elevene har med oppmøteskjemaer som jeg må fylle ut for hånd, registrere når de kommer og går. Skulle virkelig ønske at det fantes en app eller noe elektronisk som tok over den delen av jobben, så jeg fikk tid til andre ting. Anonymkode: e152e...542 Kanskje finnes det en elektronisk ting til registrering og overvåkning av elevene. Da har du ingen jobb lenger.
Cata Skrevet 10. januar 2020 #13 Skrevet 10. januar 2020 Enkelte kunderapporter som skal skrives... Har generelt ikke skriveangst og rapportskrivning er greit nok så lenge det er noe med innhold som skal formidles, men akkurat denne typen rapporter som det her er tale om er bare "skrive standardtekst, klistre inn bilder, blablabla". Jeg er sikker på at kunden ikke leser dem en gang. 1
MortenMinstelønn Skrevet 10. januar 2020 #14 Skrevet 10. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du noen arbeidsoppgaver som er veldig kjedelige? Forberede, forberede, terping og terping. Og gjør det omigjen. Og så skjer ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #15 Skrevet 10. januar 2020 Jobber som miljøterapeut med psykisk syke. Det kjedeligste er nok døtiden, som det ofte er litt av (særlig på dagvakter og sjefen er der så man må late som man gjør noe fornuftig...). Ellers begynner jeg å bli litt lei av de samme samtalene/temaene som går igjen med de samme pasientene dag ut og dag inn. Blir ofte mye ja og ha til svar fra min side.. 😮 Anonymkode: cac29...e06 8
Duftavsommerregn Skrevet 10. januar 2020 #16 Skrevet 10. januar 2020 (endret) Møtevirksomhet i det uendelige! Som ikke ender i annet en at det legges i en skuff og så blir det repetert gang på gang Men det må følges opp, og gjøres ikke dette og avgjørelser tas så blir det brukt mot deg om det ikke er gjort profesjonelt. Men de legger merke til at jeg følger det opp og aldri gir meg Har en meget godt betalt jobb så kan uansett ikke klage. Arbeidsgiver setter også pris på at jeg følger det opp hele tiden, men de andre i bedriften forstår ikke en dritt av hvor viktig slike ting faktisk er, om man ikke skal bli sittende igjen med "svarteper" når det først skjer noe. Men stiller krav til agenda på alle møtene jeg deltar i, og om ikke stiller jeg bare ikke. Da kan jeg bruke det mot de som selv ikke følger spillereglene. Like fornøyelig hver gang. Endret 10. januar 2020 av Duftavsommerregn 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #17 Skrevet 10. januar 2020 Skriving av rutiner og prosedyrer. Anonymkode: ce697...c73 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #18 Skrevet 10. januar 2020 Å være på jobb. Anonymkode: d7c76...6d2 9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #19 Skrevet 10. januar 2020 Arkivering. Anonymkode: 24331...48f 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #20 Skrevet 10. januar 2020 Nattevakt BPA. De 8 timene hvor brukeren sover er de kjedeligste😂 Anonymkode: a2c7c...f6c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå