Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir de normale igjen eller må jeg bytte ut halve garderoben? 3 måneder siden fødsel og resten av kroppen er som før men jeg er så bred over hoftene at ingen bukser passer, passer fint over lår som før og magen er flat men har blitt mye bredere så får ikke igjen glidelåsen.. 

Prøvde bukser i en større str men da er de altfor løse over lår :(

Anonymkode: 5b2ae...77e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mine hofter ble permanent bredere. De var i hvert fall fortsatt det et år etter fødsel, selv om vekt og andre kroppsdeler var tilbake til førgravid tilstand ganske raskt etter fødsel. Jeg ble gravid igjen og har ikke født nr. 2 enda. Men jeg så at jeg var blitt lik moren min i fasong. Jeg slet også med å finne bukser som både passet i lårene og gikk an å lukke, og det gjør hun også. 

Anonymkode: 346c2...e6e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir de normale igjen eller må jeg bytte ut halve garderoben? 3 måneder siden fødsel og resten av kroppen er som før men jeg er så bred over hoftene at ingen bukser passer, passer fint over lår som før og magen er flat men har blitt mye bredere så får ikke igjen glidelåsen.. 

Prøvde bukser i en større str men da er de altfor løse over lår :(

Anonymkode: 5b2ae...77e

Ble bredere for evig tid. Leter lenge etter bukser som sitter fint, for det blir fort slik som du har det. En gang kjøpe jeg ei for liten bukse på vero moda som jeg vasket et par ganger med skyllemiddel, da satt den helt perfekt. 

Anonymkode: b8ef3...002

Skrevet

De ble permanent bredere enn før graviditet. De gikk noe tilbake  i permisjonen, men ikke så mye som de gikk ut. 

Anonymkode: 93471...73c

Skrevet

Mine ble bredere etter fødsel. Jeg veide en del et par år etter. Nå er jeg godt trent, og ser likevel at hoftene er bredere enn de var før. Ganske normalt hat jeg hørt, men ikke nødvendigvis så galt at man må bytte garderobe. Pluss at det varierer fra person til person 

Anonymkode: c7234...38c

Skrevet

Hoftene mine ble ikke mye påvirket av fødsel, men føttene mine er permanent bredere. Som om det ikke var vanskelig nok fra før å finne brede nok sko:grine:

Anonymkode: 5a44d...6ab

• Liker 1
Skrevet

Det er en grunn til at mange sier at de må handle inn nytt av klær etter svangerskapet. Ikke nødvendigvis fordi de har blitt så tykke, men kroppen endrer seg. Jeg syns det var kjempe fint, for jeg har aldri hatt så mye former, mens nå er jeg mer lik timeglassfigur. 

Skrevet

Er det beinbygningen som ble bredere eller fettdistrubisjonen? Eller begge deler? 

Ikke TS

Anonymkode: 97fa2...955

Skrevet

Fikk også bredere hofter etterpå – endelig!! #guttekropp

Anonymkode: ffbf8...d59

Skrevet

Jeg vet ikke om de er blitt så mye bredere Men de har definitivt skiftet form. Fått skikkelig hip dips nå. Anyone else? 

Skrevet

Jeg har like smale hofter som før nå 3 mnd etter fødsel. Veier også det samme som før. Men føttene mine er bredere, måtte kaste flere sko etter første barnet. Ser ut som de ikke har blitt ytterligere bredere denne gangen. Min mor har også smale hofter og har født tre barn. 

Anonymkode: 545d3...493

Skrevet

Mine hofter har ikke endret seg etter svangerskap. Har født tre barn og bruker samme str i klær som før. 

Anonymkode: 484f1...7d0

Skrevet

Fikk smalere hofter jeg. :( Ribbeina derimot, ble aldri normale igjen, så nå er timeglassfiguren mindre tydelig. Jeg ble rettere.. :( savner kurvene.. 

Anonymkode: bd8bb...86d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det beinbygningen som ble bredere eller fettdistrubisjonen? Eller begge deler? 

Ikke TS

Anonymkode: 97fa2...955

Beinbygningen. For å klare å føde må beinene i bekkenet løsnes fra hverandre, og de hormonene kan påvirke hele skjelettet. De delene som utsettes for press under graviditeten er ekstra utsatt, som hofter, ribbein og føtter.

Fettfordelingen kan selvfølgelig også endre seg, for ikke å snakke om mengden fett.

Anonymkode: 5a44d...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...