Gå til innhold

Hvordan går det? ,- Ikke spør meg om det!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i det. Med mindre man vet sikkert at det går bra med personen man spør, ikke spør. 

Anonymkode: b0fa6...5e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kronisk syk og skadet og synes det er helt forferdelig når folk spør meg: Går det bra? når de ser meg, da er jeg bare stille og later som alt er tipp topp selv om det ikke er det. Jeg synes det hadde vært mye bedre om folk hadde spurt hvordan det går med meg... 

Anonymkode: 490e0...595

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kronisk syk og skadet og synes det er helt forferdelig når folk spør meg: Går det bra? når de ser meg, da er jeg bare stille og later som alt er tipp topp selv om det ikke er det. Jeg synes det hadde vært mye bedre om folk hadde spurt hvordan det går med meg... 

Anonymkode: 490e0...595

Det kommer vel helt ann på hvem som spør? De nærmeste syns jeg børr spørre og bry seg. Men tenker sånn bekjent eller en ex kollega du treffer tilfeldig...  

Anonymkode: c8566...96b

Skrevet

Jeg har i lengre tid vært i et forhold med mye vondt. JEg er feks vant med å ikke få noe gode ord,omsorg,støtte og omtanke om jeg sliter med noe da det skulle ties om. 

Når noen gjør det klart at jeg ikke har hatt det bra er det som om noe rører i meg og jeg blir litt trist eller beveget. Det er rart å bli "sett" sånn når man i årevis har blitt ignorert. 

Men om noen spør meg om det går bra så sier jeg ja! og med deg? Det går super bra. jeg bestmemer selv om de får vite noe mer enn det.

Anonymkode: 9f560...be2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...