Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten og jeg vurderer å ta en tur til Venezia til sommeren, så lurer på om noen har vært der og har noen gode tips til hva vi bør få med oss av opplevelser? Gode restauranter? Eller noe annet som er kjekt å vite før man drar dit? Tar imot alt av gode tips! 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange år siden jeg var i Venezia, men den byen gjorde virkelig inntrykk. Nydelig by man bare kunne vandre rundt i smale gater. Det var noe nytt og vakkert hvor enn man gikk! Vi dro fra Roma til Venezia med tog, og endte opp med å bo på hotell ganske nære togstasjonen. Det syns vi var veldig lurt, for da var vi utenfor de smale gatene, men likevel rett ved. Priset meg lykkelig for det valget hver gang vi så folk med store kofferter inne i labyrinten av smale gater på jakt etter stedet de skulle bo. Vi var egentlig bare ute og gikk de tre dagene vi var der, og kikket på livet og spiste hvor vi ville. Det holdt med to hele dager der, men samtidig kjedet vi oss ikke. Vi valgte selvsagt å ta en tur med gondol på kanalen til tross for en stiv pris. 

Anonymkode: a4af8...d6e

Skrevet

Gelatoteca Suso, beste iskrem jeg har noensinne smakt 😛😛😛
Vi var der i juli og det var sinnsykt mye turister, ble veldig slitsomt etter hvert. Vi tok en dag på nordsiden og bare gikk der, det var ganske deilig, det var knapt en kjeft å se og vi hadde gatene helt for oss. 

Anonymkode: 4a1bc...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...