GÃ¥ til innhold

Nabo som snakker i telefonen hele natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt skjedde det igjen😡Da jeg la meg kl 23 ble jeg liggende og høre på en nabo som snakket i telefonen med høyttaler på. Hun snakket både på innpust og utpust og det var så høy lyd at jeg fint kunne høre at hun snakket med en mann og hvilken dialekt de snakket. Jeg klarte ikke å finne ut om det var hun over meg, under eller vegg i vegg med soverommet. Jeg puttet i ørepropper men hørte henne likevel og ble mer forbanna. Jeg sov litt mellom 4 og 6 og så våknet jeg igjen og dama skravlet fortsatt. Er folk helt blåst? Tenker de ikke over at hele huset kan høre de når de sitter hele natten og skravler høyt. Har hatt en møkka dag fordi jeg har vært så trøtt og kvalm, så nå skal jeg prøve å finne ut hvilken nabo det er😵

Anonymkode: 7cc43...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at denne historien er sann.

Anonymkode: 0e893...d1c

• Liker 1
Skrevet

Har en nabo jeg, som sitter i telefonen ute halve natta om sommeren. Heldigvis har jeg ekstra soverom som er på motsatt side av hennes hus. Der kan jeg sove når jeg trenger å ha vinduet åpent. Det er virkelig folk som gjør sånne ting. Hører henne heldigvis ikke på denne tiden av året. Hadde hun bodd i blokk, hadde hun nok vært hørbar ja.

Anonymkode: 09212...bc8

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at denne historien er sann.

Anonymkode: 0e893...d1c

Selvfølgelig er den sann. Hvorfor tviler du på det? Jeg bor i en lavblokk med 4 oppganger og 4 leiligheter på hver side, så det bor mange forskjellige slags mennesker her. For det meste studenter og litt sosialklienter. Jeg har tenkt at damen må ha vært ruset på speed siden hun pratet hele natten, eller mentalt forstyrret. Ingen oppegående mennesker sitter å snakker høyt hele natten, gjør de vel? 

Ts

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Selvfølgelig er den sann. Hvorfor tviler du på det? Jeg bor i en lavblokk med 4 oppganger og 4 leiligheter på hver side, så det bor mange forskjellige slags mennesker her. For det meste studenter og litt sosialklienter. Jeg har tenkt at damen må ha vært ruset på speed siden hun pratet hele natten, eller mentalt forstyrret. Ingen oppegående mennesker sitter å snakker høyt hele natten, gjør de vel? 

Ts

Jeg tror du har rett i at hun kan være ruset. Tror også min nabo er ruset.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har rett i at hun kan være ruset. Tror også min nabo er ruset.

Kanskje de snakker med hverandre? 😃

Ts

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Kanskje de snakker med hverandre? 😃

Ts

Hvis hun eldre, ja😀 !  Tror min nabo snakker med sin mor.

Skrevet

Heng opp lapper ved postkassene.

"Er du den person en som snakker i telefonen med høytaler på hver natt? Du har naboer som gjerne vil sove om natten. Vis respekt!" 

Anonymkode: e568e...6ff

• Liker 12
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Men hvordan forholder du deg ellers til at det er så lytt, ts? :klo:

Det at du hører at noen snakker i telefon betyr jo at du hører musikk, samtaler og tv gjennom veggen - og alle tre er selvsagt helt ok å holde på med døgnet rundt på "normalvolum". Du kan jo klage på at naboen "snakker i telefonen" - men vi vet begge at du kommer ikke noe sted med den klagen med mindre damen roper og gauler og skriker i telefonen. 

Kjøp inn et par noice cancelling øretelefoner. Og flytt ved anledning.

Anonymkode: 905d5...d6c

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan forholder du deg ellers til at det er så lytt, ts? :klo:

Det at du hører at noen snakker i telefon betyr jo at du hører musikk, samtaler og tv gjennom veggen - og alle tre er selvsagt helt ok å holde på med døgnet rundt på "normalvolum". Du kan jo klage på at naboen "snakker i telefonen" - men vi vet begge at du kommer ikke noe sted med den klagen med mindre damen roper og gauler og skriker i telefonen. 

Kjøp inn et par noice cancelling øretelefoner. Og flytt ved anledning.

Anonymkode: 905d5...d6c

Vi naboer hører jo hverandre av og til, men det er ikke så plagsomt hvis man har normalt volum på stemme, tv og musikk. Om natten er det jo mye mer stille enn på dagtid, så da hører man veldig godt hvis noen er oppe styrer på. Det skal være stille i huset mellom 23 og 07 men det er jo alltids noen som snur døgnet. De fleste av naboen mine er skoleelever/studenter og det er jo ikke alle de som lever et streit a4 liv, der du sover om natten og jobber om dagen. Ja jeg har planer om å flytte, men det er mange gamle hus og blokker som er dårlig isolert. 

Ts. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bor i Australia

Anonymkode: 7ad44...0de

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet i et chat support system om natten som ung voksen. Fikk kaaanskje 2 support samtaler iløpet av en natt, om jeg fikk 5 var det travelt.. Satt ofte og snakket hele natten med andre nattarbeidende venner/venninner. Bodde i leilighet i 2 etasje på et hus, hun i 1 etasjen jobbet også natt heldigvis :P Kan du ikke gå opp og be henne bare dempe seg bittelitt? Det enkle er ofte det beste.

Anonymkode: fc882...471

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Det med ruset på speed er også det første jeg tenkte siden hun pratet hele natten. De fleste klarer ikke å snakke i timesvis på tlf, spesielt ikke på natterstid. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...