AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Del Skrevet 10. januar 2020 Jeg har vokst opp i svært vanskelige kår, på tross av dette har jeg full jobb i dag og fungerer bra jobbmessig. Men problemene tar aldri slutt, uansett hvor mye jeg står på, ordner opp, så kommer det stadig nye. Min samboer igjennom mange år har vist seg å være narkoman og svært kontrollerende. Jeg ønsker å flytte men kan ikke pga økonomi. Dersom jeg flytter blir jeg gjeldsslave i lang tid framover. Hver dag gruer jeg meg til å stå opp, sover dårlig om natta og vekta raser nedover. Har prøvd lenge å få hjelp av ulike instanser, men det blir bare prat og ingen handling. Alt føles meningsløst og jeg tenker att det en gang må livet bli bra for meg også? Anonymkode: ad494...fd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 10. januar 2020 #2 Del Skrevet 10. januar 2020 Det er veldig leit å høre, og om det er noe trøst så er nok dette noe veldig, veldig mange har tenkt før det omsider faktisk ble bra for dem. Å holde ut er en tålmodighetsprøve til de grader, og om du ikke klarer være optimistisk så kan du stå i det.. Du er ekspert på det allerede, og det er kanskje den viktigste egenskapen du kan ha. Du er sjefen i ditt eget liv, klamre deg til jobben og andre ting du har stålkontroll på (små som store). Jeg har troa og ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå