AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Skrevet 10. januar 2020 Trives ikke helt i jobben min nå. Jeg må ha mange baller i luften samtidig og har mye kontakt med mennesker/brukere. Er omsorgsfull og liker å jobbe med mennesker, men blir veldig sliten av det. Jeg er reflektert/analystisk, opptatt av kritisk tenking, veldig ryddig (blir stresset av lite struktur på alle nivåer). Liker å skrive og ta «en ting om gangen», liker ikke mange raske skift av fokus på en dag. Jeg er nok litt deprimert og har vanskelig for å se muligheter for arbeid andre steder.. Har master innenf pedagogikk. Ny utdannelse er ikke aktuelt. Noen som har råd eller innspill på hva jeg kan duge til? På forhånd takk 🌻 Anonymkode: 6e889...c99 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Skrevet 10. januar 2020 Media/journalistikk? viktig med kritisk/analytisk sans. Kan være litt skummelt og uryddig i starten, men man finner fort sin egen måte å jobbe på. Anonymkode: 44553...aed
Fjollefyr Skrevet 10. januar 2020 #3 Skrevet 10. januar 2020 Fagkonsulent innen den retning du har master i? Da har du vel mest kontakt med f.eks lærere, rektorer eller andre fagpersoner i skole og utdanningssystemet? 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Skrevet 11. januar 2020 Barnevernspedagog? Anonymkode: a6cbf...c45
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Skrevet 11. januar 2020 Hjemmetjenesten/ hjemmetjenesten i forhold til rus/psykiatri? Anonymkode: 19fa1...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå